مسابقه خوانندگی «زیر چتر ترانه» ویژه نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۲

مسابقه خوانندگی «زیر چتر ترانه» ویژه نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود

«زیر چتر ترانه» با شیوه‌ای جدید به عنوان مسابقه نوروزی رادیو صبا راهی آنتن می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «زیر چتر ترانه» که مسابقه خوانندگی با حضور علاقه‌مندان، کارشناسان و هنرمندان عرصه موسیقی کشور است با شیوه و داوران جدید ویژه ایام نوروز ۱۴۰۰  آماده پخش می‌شود.

رضا عزتی تهیه‌کننده برنامه که این روزها سخت درگیر تولید مسابقه است، درباره تفاوت‌های این دوره از مسابقات گفت: «زیرچتر ترانه» نوروزی  به شیوه‌ای متفاوت آماده شده است، این دوره شامل آزمون ورودی است که داوران طی این برنامه از بین ۲۰ شرکت کننده که به این مرحله راه یافته‌اند، ۹ شرکت کننده را انتخاب می‌کنند تا در سه گروه سه نفره به رقابت بپردازند.

این تهیه‌کننده رادیویی ادامه داد: بر خلاف سایر مسابقات مشابه،  شرکت کنندگان برای رسیدن به مرحله نهایی باید از چهار چالش طی چهار برنامه عبور کنند، این چالش‌ها شامل اجرای ترانه پاپ، اجرای آواز، اجرای ترانه‌ای با موضوع خاص و اجرای یک ترانه به انتخاب داوران برنامه است.

وی تاکید کرد: پس از چهار برنامه شرکت کنندگانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند به مرحله نهایی راه می‌یابند، مرحله نهایی نیز به همین صورت اجرا می‌شود تا روز ۱۲ فروردین برنده فصل نوروزی «مسابقه زیر چتر ترانه» معرفی می‌شود.

عزتی درباره داوران مسابقه عنوان کرد: سه نفر از خوانندگان شناخته شده عرصه موسیقی به نام‌های محمدرضا عیوضی، مازیار عصری و مهرداد یکتا داوری این دوره از مسابقات را برعهده دارند، گوینده و مجری این برنامه با مهبد قناعت پیشه است که خود در حوزه خوانندگی و موسیقی  تجربه‌هایی داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: «زیر چتر ترانه» در سال ۱۴۰۰ با دور خیز مناسبت‌تری برگزار خواهد شد و قرار است این مسابقه به یک مسابقه مرجع در حوزه استعدادیابی موسیقی تبدیل شود.

پخش مسابقه «زیر چتر ترانه» نوروزی از ۲۱ اسفندماه هم‌زمان با مبعث با سعادت رسول اکرم (ص) آغاز خواهد شد. این برنامه تا پایان تعطیلات نوروزی هر روز تکرار آن روز بعد ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است