آغاز ثبت‌نام کارگاه «سواد اقتصادی» ویژه کودکان و نوجوانان | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳

آغاز ثبت‌نام کارگاه «سواد اقتصادی» ویژه کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای سومین دوره پیاپی، کارگاه «سواد اقتصادی» را ویژه کودکان و نوجوانان در فصل بهار برگزار می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کارگاه «سواد اقتصادی» در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
این دوره‌ مبتنی بر مطالعه علمی با حضور کارشناسان باتجربه و در قالب طرح مهارت‌های خوب زندگی کردن، برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.
با توجه به اهمیت آشنایی کودکان با مفاهیم اقتصادی پایه‌ای از جمله هنر انتخاب و تصمیم‌گیری صحیح در زندگی شخصی، نحوه‌ کنش و واکنش عوامل اقتصادی و تأثیر آن بر روند کلی اقتصاد و جامعه و نقش آن در تمام عرصه‌ها و ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، این دوره برگزار می‌شود.
دوره آموزشی «سواد اقتصادی» که برای گروه سنی بالای ۷ سال «نوخوان»، بالای ۹ سال «نونهال» و بالای ۱۲ سال «نونگاه» تدارک دیده شده است از روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ به صورت برخط (آنلاین) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره‌ها از روز ۱۱ تا ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ فرصت دارند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری به نشانی kpf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است