«پاسخگو» پاسخگوی سوالات کرونایی شما می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۴

«پاسخگو» پاسخگوی سوالات کرونایی شما می‌شود

تهیه‌کننده برنامه «پاسخگو» درباره روند این برنامه توضیحاتی را ارایه داد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «پاسخگو» شنبه تا چهارشنبه ساعت هشت و ۱۵ از رادیو سلامت پخش می‌شود و مردم می‌توانند سوالات‌شان را با محوریت سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کرونا بپرسند.

فاطمه بی تقصیر تهیه‌کننده برنامه «پاسخگو» در این باره توضیح داد: از اوایل اسفندماه و با شروع کرونا برنامه «پاسخگو» صبح‌ها و عصرها روانه آنتن شد تا بتواند پاسخگوی سوالات مردم با محوریت سلامت و کرونا باشد. این برنامه صبح‌ها ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه تا ۹ روانه آنتن می‌شود و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از گروه بهداشت و تندرستی و روزهای یکشنبه و سه شنبه یک هفته در میان به تهیه‌کنندگی من و موسی نظری از گروه تغذیه پخش می‌شود.

وی ادامه داد: روزهای شنبه و دوشنبه مجری کارشناس لیلا رحیمیانی و روزهای چهارشنبه مجری کارشناس کیانا فرهی است و مجری کارشناس روزهای یکشنبه و سه شنبه‌هایی که تهیه‌کنندگی‌اش بر عهده من است، زهرا حاجی زاده است. روز دوشنبه ۱۱ اسفندماه به موضوع اختلال شخصیت مرزی و کرونا و روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه به موضوع کاهش شنوایی و کرونا می‌پردازیم.

این تهیه‌کننده در پایان عنوان کرد: هر روز در ابتدای برنامه کارشناس مجری سر فصل برنامه را مطرح می‌کند و بعد از آن مردم می‌توانند سوالاتی که متناسب با سر فصل برنامه دارند، بپرسند و پاسخ‌های‌شان را دریافت کنند. خوشبختانه مردم تعامل بسیار خوبی با برنامه دارند و تا به امروز بازخوردهای خیلی خوبی داشتیم. پیامک‌ها و تلفن‌ها به حدی زیاد است که در زمان برنامه فقط می‌توانیم به بخشی از آن‌ها پاسخ بدهیم زیرا محوریت برنامه سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کرونا است و مردم از زمانی که با کرونا درگیر شدند با سوالات زیادی رو به رو هستند و ما سعی می‌کنیم به بهترین شکل پاسخگوی مردمی باشیم تا از این طریق پاسخ مناسب را دریافت کنند زیرا شاهد هستیم در شبکه‌های اجتماعی گاهی اطلاعات به شکل ناقص رد و بدل می‌شود و بهتر است مردم از یک منبع موثق اطلاعات را دریافت کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است