تلویزیون خانه بهترین خاطرات من است/ به جای تکرار اتفاقات تلخ باز هم کار کنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۹
امیرمهدی ژوله:

تلویزیون خانه بهترین خاطرات من است/ به جای تکرار اتفاقات تلخ باز هم کار کنیم

امیرمهدی ژوله که قرار است از نیمه اسفندماه با سریال «چوب خط» مهمان مخاطبان شبکه سه شود، در فضای مجازی خود مطلبی را منتشر کرد.

به گزارش صبا، امروز ۹ اسفندماه روابط عمومی سریال تلویزیونی «چوب خط» اعلام کرد که شبکه سه سیما قرار است این سریال را از نیمه اسفند روی آنتن ببرد.

در اسامی بازیگران این سریال نام امیرمهدی ژوله فیلمنامه‌نویس و بازیگر سینما تلویزیون به چشم می‌خورد که پیشتر شنیده می‌شد این بازیگر ممنوع التصویر شده است.

حال عصر امروز ۹ اسفند امیرمهدی ژوله در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

«تلویزیون خونه من بوده. خونه بهترین خاطرات من. چه اون روزی که برره و مرد هزارچهره و در حاشیه و… براش مینوشتیم، چه اون روزایی که دورهمی و دیوار به دیوار بازی میکردم و چه خندوانه و استنداپ و اون مهر تکرار نشدنی که از شما گرفتم.

رابطه ما و تلویزیون در دوره ای پر از دلخوری و گلایه و ناراحتی شد که قطعا بخشی از اون به خاطر بعضی بی توجهی ها یا قصور من بوده. حالا قراره به جای تکرار اون روزها و اتفاقات تلخ باز هم با هم کار کنیم. برای شاید لبخندی که گوشه صورتی خسته از این دوران بنشونیم.

و حالا «چوب خط»

«چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان که از نیمه دوم اسفند ماه از شبکه سوم سیما پخش میشه.

الهام پاوه‌نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی و (با حضور) امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان‌دوست و (باهنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده بازیگرانی هستند که در «چوب خط» به ایفای نقش می‌پردازند. ظرف روزهای آتی یک بازیگر مطرح دیگر نیز به سریال اضافه خواهد شد.

عکاس: افشین آقایی»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است