تربیت مربیِ نمایش خلاق ویژه کودکان با حضور سه استاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۸

تربیت مربیِ نمایش خلاق ویژه کودکان با حضور سه استاد

کارگاه تخصصی «تربیت مربی نمایش خلاق در سه محور آموزشی» در موسسه هنر فردا برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط ‌عمومی موسسه فرهنگی- هنری هنر فردا، در کارگاه «تربیت مربیِ نمایش خلاق ویژه کودکان»، شراره طیار نمایش بازی را با اهداف آموزشی، آشنایی با نمودار رشد و تکامل کودک، طراحی محتوایِ آموزشی کلاس و فعالیت‌های کودک در خانه با نگاه به چگونگی برگزاری کلاس‌های آنلاین و آشنایی با انواع بازی‌های نمایشی و اهدافِ آموزشی آن‌ها برای مربیان تشریح می‌کند.

در ادامه و  با حضور فهیمه باروت‌چی، قصه گویی و روایتگری به عنوان دومین ضرورت آموزشی برای مربیان تدریس می‌شود که مباحثی چون مروری بر تاریخچه‌ قصه، روایتگری و نقالی، آشنایی با ابزار نقالی و چگونگی استفاده از آن برای کودکان و گفتگو درباره روایات شفاهی و انواع قصه‌های کودکان و تمرین عملی روایتگری در جمع را در بر می‌گیرد.

در پایان، صبا قدیمی با عروسک بازی امکان بهره‌گیری از ابزار آموزشی نوین و البته دیگر موضوعات آموزشی در این کارگاه را فراهم می‌کند که آشنایی با ساختِ انواع عروسک‌های کاربردی آسان عروسک سایه، عروسک کاغذی، عروسک با وسایلِ بازیافتی و چگونگی هدایت کودکان در طراحی شخصیت و تبدیل آن به عروسک از مهم‌ترین عناوین این بخش از کارگاه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۱۰۹۰ و یا به آدرس اینترنتی http://arttomorrow.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است