خرید کتاب‌های فرهنگستان هنر با تخفیف ویژه | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷

خرید کتاب‌های فرهنگستان هنر با تخفیف ویژه

موسسه تالیف، ترجمه و نشر آثار هنریِ متن، تسهیلاتی ویژه از 9 تا 16 اسفندماه 1399 برای علاقه‌مندان کتاب‌های هنری فراهم کرده‌ است.

به گزارش صبا به نقل از روابط ‌عمومی فرهنگستان هنر، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق‌بخشی به بازار کتاب و ترویج کتاب و کتابخوانی، تسهیلاتی در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور، به‌طور مستقیم در اختیار خریداران کتاب قرار داده است. موسسه تالیف، ترجمه و نشر آثار هنریِ متن نیز در همراهی با این طرح از ۹ تا ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۹، تسهیلاتی برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

مقدار یارانه و تسهیلات ویژه شامل ۲۵ درصد تخفیف خرید کتاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان سهم خانه کتاب و ادبیات ایران است که علاوه بر یارانه فوق، تخفیف ۱۵ درصد برای خرید کتاب‌های انتشارات فرهنگستان هنر، بدون محدودیت سقف خرید برای علاقه‌مندان به کتب هنری در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از این تخفیف‌ها از ۹ تا ۱۶ اسفندماه ۱۳۹۹، به وب‌گاه موسسه متن به نشانی matn.honar.ac.ir یا به فروشگاه این موسسه به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به تقاطع خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۰ مراجعه کنند.

همچنین هزینه ارسال برای خرید بیش از یک میلیون ریال، به تمامی نقاط ایران رایگان خواهد بود.

برای اعمال تخفیف، خواهشمند است قبل از واریز وجه، با شماره‌های ۶۶۹۵۱۶۵۵ و ۶۶۴۹۰۹۹۰ تماس بگیرید.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است