دهم دی آخرین فرصت شرکت در جایزه ویستا

به گزارش  «صبا»، اکنون هنرمندان تا دهم دی ماه فرصت دارند پروپوزال‌های خود را تحویل دبیرخانه دهند و هر هنرمند یا گـروه مجاز به ارائه حداکثر دو پروپوزال است.

بر اساس این فراخوان گالری ویستا با سه هدف اصلی شناسایى و معرفى طرح هاى نوآورانه در هنر معاصر ایران، اهمیت بخشیدن به نگارش طرح، پروپوزال و برنامه ریزى اجرایى و غنای محتوا این جایزه را طراحی و اجرا می کند.

این فراخوان درباره معیارهایی که مورد توجه این جایزه است می گوید: ویستا به معناى اندیشه و اندیشه ورزى است. سومین دوره جایزه هنر معاصر ویستا مانند دوره هاى پیشین مى کوشد با تاکید بر ارزیابى فکر و ایده هاى معاصر هنر ، شرایطى را براى معرفى و اجراى فکر و اثر برتر فراهم نماید؛ ایده سازى و اهمیت به ساز و کارها و فرآیند خلق در هنر امروز هدفى است که این جایزه فارغ از رسانه یا جنبه هاى زیباشناختى دنبال کرده است؛ هنرمندان پس از ارائه طرح و پروپوزال کتبى خویش ،که معیارهایى مانند معاصر بودن ، ارزش هاى تئوریک، اجرایى بودن و پتانسیل هاى  فرهنگى را شامل مى شود در صورت پذیرفته شدن در لیست منتخب باید بتوانند طرح هاى خویش را براى اجرا توجیه کنند.

موضوع در این دوره آزاد است و طرح هاى کوریتوریال نیز قابل طرح مى باشند.

گفتنی ست آدرس سایت برای دریافت فرم فراخوان  www.vistaart.gallery/fa/vista-prize/v1398 اعلام شده است.

نازگل انصارنیا، پریسا پهلوان، حمید سورى ، رزیتا شرف‌جهان ، بهرنگ صمد زادگان و بهنام کامرانى در این دوره ایده‌های رسیده را بررسی و داوری خواهند کرد.