دهم دی آخرین فرصت شرکت در جایزه ویستا | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۴۴

دهم دی آخرین فرصت شرکت در جایزه ویستا

شرکت در سومین جایزه ویستا فقط برای ده روز تمدید شد.

به گزارش  «صبا»، اکنون هنرمندان تا دهم دی ماه فرصت دارند پروپوزال‌های خود را تحویل دبیرخانه دهند و هر هنرمند یا گـروه مجاز به ارائه حداکثر دو پروپوزال است.

بر اساس این فراخوان گالری ویستا با سه هدف اصلی شناسایى و معرفى طرح هاى نوآورانه در هنر معاصر ایران، اهمیت بخشیدن به نگارش طرح، پروپوزال و برنامه ریزى اجرایى و غنای محتوا این جایزه را طراحی و اجرا می کند.

این فراخوان درباره معیارهایی که مورد توجه این جایزه است می گوید: ویستا به معناى اندیشه و اندیشه ورزى است. سومین دوره جایزه هنر معاصر ویستا مانند دوره هاى پیشین مى کوشد با تاکید بر ارزیابى فکر و ایده هاى معاصر هنر ، شرایطى را براى معرفى و اجراى فکر و اثر برتر فراهم نماید؛ ایده سازى و اهمیت به ساز و کارها و فرآیند خلق در هنر امروز هدفى است که این جایزه فارغ از رسانه یا جنبه هاى زیباشناختى دنبال کرده است؛ هنرمندان پس از ارائه طرح و پروپوزال کتبى خویش ،که معیارهایى مانند معاصر بودن ، ارزش هاى تئوریک، اجرایى بودن و پتانسیل هاى  فرهنگى را شامل مى شود در صورت پذیرفته شدن در لیست منتخب باید بتوانند طرح هاى خویش را براى اجرا توجیه کنند.

موضوع در این دوره آزاد است و طرح هاى کوریتوریال نیز قابل طرح مى باشند.

گفتنی ست آدرس سایت برای دریافت فرم فراخوان  www.vistaart.gallery/fa/vista-prize/v1398 اعلام شده است.

نازگل انصارنیا، پریسا پهلوان، حمید سورى ، رزیتا شرف‌جهان ، بهرنگ صمد زادگان و بهنام کامرانى در این دوره ایده‌های رسیده را بررسی و داوری خواهند کرد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است