اکران «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» در سینما شهرک با حضور هنرمندان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۴

اکران «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» در سینما شهرک با حضور هنرمندان

اکران بسته فیلم‌های کوتاه «108 دقیقه از یک قرن» با حضور عوامل فیلم و همراهی تماشاگران و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، اکران ویژه بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» روز جمعه هشتم اسفندماه ساعت ۱۵ در سینما شهرک با حضور عوامل فیلم، تماشاگران و مهمانان ویژه از جمله علیرضا مهران، شهرزاد عبدالمجید، ابوالفضل آقاخانی و سحر عصرآزاد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پوستر فیلم از سوی عوامل فیلم و هنرمندان امضا شد.

پیش از نمایش فیلم، نگار امیری مدیر روابط عمومی بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» ضمن تشکر از تمامی هنرمندان و عکاسان و میهمانانی که به تماشای این بسته و اکران ویژه آمده بودند، گفت: از شما سپاسگزارم که با وجود شرایط کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت فیلمسازان جوان فیلم کوتاه را پذیرفتید، قطعا استقبال مخاطبان در طی روزهای اکران این بسته نشان از روند رو به رشد سینمای جوان و فیلمسازان فیلم‌های کوتاه دارد و حمایت هنروتجربه از این رویداد شایسته تجلیل و ستایش است.

وی اظهار کرد: از سینما شهرک نیز به دلیل همراهی و ایجاد فرصتی که برای اکران این بسته در اختیار ما گذاشت، سپاسگزاریم.

پس از این، به دلیل رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی بسته فیلم کوتاه در ۲ سالن سینمایی، سینما شهرک به اکران درآمد.

بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» شامل ۶ فیلم کوتاهِ «انبار» ساخته حسین ترک‌جوش، «حفره» ساخته زهرا ترکمنلو، «بعدی» ساخته سعید صادقی سرارودی، «نیستن» ساخته علی میانجی، «راحانا» ساخته کاظم دانشی و «من او نیستم» ساخته پویا مامقانی است. این ۶ اثر پیش از این در جشنواره‌های متعددی شرکت کرده و موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند.

بسته فیلم کوتاه «۱۰۸ دقیقه از یک قرن» تا سه ماه آینده در سینماهای هنر و تجربه اکران خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است