ضبط آلبوم جدید گروه «موغام» در باکو/ کرونا ۵ بار کنسرت‌مان را لغو کرده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۳
ناصر عطاپور به صبا گفت:

ضبط آلبوم جدید گروه «موغام» در باکو/ کرونا ۵ بار کنسرت‌مان را لغو کرده است

ناصر عطاپور از ضبط آلبوم جدید گروه «موغام» در باکو و انتشار آن در سال آینده خبر داد.

ناصر عطاپور خواننده و سرپرست گروه موسیقی «موغام» در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود گفت: متاسفانه کرونا همه را خانه نشین کرده است ولی به نظر من حتی در این شرایط هم باید تلاش کنیم و هنرمندان به راه خود ادامه دهند.

وی افزود: آلبوم جدیدم که در باکو ضبط شده است در مراحل نهایی قرار دارد و به زودی منتشر می شود که این اثر موسیقایی به موسیقی آذری اختصاص دارد و تمام سعی خود را می کنیم اثری متفاوت به گوش مخاطبان برسانیم. همچنین در تلاش هستم که استودیویی راه اندازی کنم که تا حدودی کارهای این استودیو انجام شده است و به زودی اطلاعات دقیق آن انعکاس می یابد.

این خواننده با اشاره به اینکه کرونا تمامی کنسرت های این گروه را لغو کرده است، خاطرنشان کرد: از اردیبهشت ماه قرار بود کنسرتی در استانبول داشته باشیم که تا الان پنج بار لغو شده است و در این مدت مشغول تدریس و خوشنویسی بودم. تدریس آنلاین با وضعیت اینترنت واقعا سخت و طاقت فرسا است و در تدریس موسیقی اصلا نباید حتی برای چند ثانیه ارتباط استاد و هنرجو قطع شود که این موضوع خیلی اتفاق می افتد و سبب دلزدگی شاگرد می شود ولی باز بهتر از هیچی است و من همیشه به هنرجویان می گویم این شرایط موقتی است و ما باید خودمان را با هر شرایطی هماهنگ کنیم.

وی افزود: کنسرت آنلاین در شرایط فعلی بهترین گزینه است. من کنسرت آنلاینی در اردیبهشت ماه برگزار کردم که خوشبختانه با استقبال مخاطبان مواجه شد البته نهادهای دولتی باید از هنرمندان و این کنسرت ها حمایت کنند زیرا کنسرت آنلاین هیچ بازدهی مالی برای هنرمندان ندارد ولی موسیقیدان ها تلاش می کنند در شرایط فعلی موسیقی را زنده نگه دارند.

این خواننده در پایان گفت: خیلی بد است که هیچ یک از مسئولان این حوزه از هنرمندان موسیقی حمایت نمی کنند. در یک سال اخیر فقط مبلغ کمی از طریق هنر کارت به حساب هنرمندان واریز شد ولی موضوع مهم این است که هنرمندان فقط به فکر حمایت مالی نیستند بلکه توقع دارند که در این شرایط هوای هنرمندان را از نظر معنوی داشته باشند زیرا موسیقیدان ها در شرایط خیلی بدی قرار دارند و روحیه آنها باید حفظ شود.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید

اگر هنرمندان موسیقی متحد بودند مسئولان نمی‌توانستند اینگونه نادیده‌مان بگیرند

بی‌حرمتی و کم‌لطفی‌های زیادی به موسیقی می‌شود/ نگاه مسئولان باید اصلاح شود

کشتی موسیقی در حال غرق شدن است

دولت از تعطیلی موسیقی خوشحال هم می‌شود

هنرمندان موسیقی ماه‌هاست شغل و درآمدی ندارند/ مسئولان هیچ کاری نمی‌کنند

مسئولان گوش شنوایی برای مشکلات موسیقی ندارند/ دایما خبر مهاجرت می‌شنویم

شاهد بی‌تفاوتی و سکوت مسئولان موسیقی هستیم/ فشار اقتصادی بر هنرمندان

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است