شنونده «حالا شادی» در روز پدر باشید/ اجرای موسیقی جنوبی توسط گروه «ارشان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۲
حامد مرادیان در گفتگو با صبا:

شنونده «حالا شادی» در روز پدر باشید/ اجرای موسیقی جنوبی توسط گروه «ارشان»

تهیه‌کننده «حالا شادی» درباره ویژگی‌های این برنامه رادیویی که به مناسبت روز پدر روی آنتن رادیو جوان می‌رود، توضیحاتی را ارایه داد.

حامد مرادیان تهیه‌کننده برنامه «حالا شادی» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره این برنامه که قرار است ۷ اسفند ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر روی آنتن رادیو جوان برود، اظهار کرد: «حالا شادی» که کاری از گروه تفریحات رادیو جوان است، عنوان برنامه‌ای است که در تمام اعیاد از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح از رادیو جوان روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: این برنامه به صورت زنده با گویندگی اشکان صادقی و صدیقه مرادی پخش می‌شود. در حقیقت «حالا شادی» یک مهمانی است که قصد دارد لحظات شادی برای مخاطبان به ارمغان آورد.

تهیه‌کننده «حالا شادی» درباره بخش‌های مختلف این برنامه اظهار کرد: بیان راهکارهای تقویت فضای معنوی در جامعه جوان همراه با شادی، ویژگی‏‌های پدر در کلام و سیره امام علی(ع)، گفتگو با جوانانی که به تازگی پدر شده‌اند با هدف به اشتراک گذاشتن تجربه‌های شیرین‌شان از این امر از بخش‌های متنوع این برنامه تعاملی است.

مرادیان با اشاره به اینکه «حالا شادی» در ویژه‌برنامه روز پدر میزبان یک گروه موسیقی است، خاطرنشان کرد: گروه «ارشان» به سرپرستی کاوه عیدی در برنامه ۷ اسفندماه با سه ساز به اجرای موسیقی جنوبی می‌پردازند.

وی افزود: از دیگر بخش‌های برنامه اجرای نمایش‌های طنز توسط گویندگان این برنامه است.

تهیه‌کننده «حالا شادی» در پایان با اشاره به اینکه شبکه‌های رادیویی در دوران کرونا نمی‌توانند میزبان مهمانان زیادی باشند، خاطرنشان کرد: در این شرایط بیشتر برنامه‌های رادیویی کمتر مهمان دعوت می‌کنند و بیشتر روی موسیقی و یا شاید نمایش‌های طنز مانور می‌دهند تا لحظات شادی را برای مخاطبانی که در یکسال گذشته به دلیل کرونا نتوانستد در جمع‌های خانوادگی و دوستانه حاضر شوند، فراهم آورند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است