عباس یاری و هوشنگ گلمکانی از مجله فیلم رفتند/ پویا مهرابی مدیر جدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۴

عباس یاری و هوشنگ گلمکانی از مجله فیلم رفتند/ پویا مهرابی مدیر جدید شد

عباس یاری از تغییر تحولات اساسی در تیم مدیریتی مجله «فیلم» خبر داد.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، مجله «فیلم» به عنوان قدیمی‌ترین مجله سینمایی ایران دچار تغییر تحولات اساسی در تیم مدیریتی خود شد.

با درگذشت مسعود مهرابی صاحب امتیاز این مجله که در چند سال اخیر با هوشنگ گلمکانی و عباس یاری دیگر اعضای شکل دهنده هسته مرکزی مدیریت و تحریریه، اختلافاتی هم داشت، حالا خبر رسید که این ۲ نفر از این مجموعه جدا شدند و پسر زنده یاد مهرابی سکان این نشریه را به دست گرفته است.

عباس یاری در مطلبی اعلام کرد:

«عسل تلخ…

بالاخره شماره اسفندماه مجله فیلم با تیترِ «عسل تلخ» منتشر شد؛ تلخ هم بود چون برای اولین بار طی چهل سال عمری که برای انتشارش هزینه کرده بودیم و در میانهٔ حسادت‌ها، فشارها و تنگ‌نظری‌ها، با حمایت‌های خوانندگان و نویسندگانش، بدون تاخیر و با عشق بسیار به دستان پر مهرتان رسیده بود. طی این سال‌ها دوره‌های هولناکی مثل جنگ و موشک و بمب و تحریمِ بخشی از تهیه‌کنندگان و بی‌کاغذی و بی‌پولی را پشت سر گذاشته‌ایم اما خوشحالیم خاطرات ماندگاری از حضور پرمهر شما در قلب‌مان به یادگار مانده که با هیچ بهای مادی قابل محاسبه نبوده و نیست.

حالا پانصد و هشتاد و یکمین شمارهٔ ما این بار با یک تاخیر شش روزه، اما به‌ «سلامت» منتشر شده است. آرزو می‌کنم این کشتی با پیاده شدنِ اجباریِ بنیانگذارانش توسط پویا مهرابی، مدیر تازهٔ مجله فیلم که وارث امتیاز پدر شده، با همان سلامت، به راهش ادامه دهد.

به سهم خودم از تمام دوستانِ نویسنده و همکاران اداری و فنی که در تمامی این سال‌ها درکنارم بوده‌اند ممنون و سپاسگزارم؛ آرزو می‌کنم چنانچه خدای نکرده در جریان کار دلگیری‌ای از این حقیر در دل‌شان مانده، حلالم کنند…»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است