دفاع ایوب آقاخانی از واکسیناسیون زودتر هنرمندان/ مقابل دوربین خلع سلاحیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۲

دفاع ایوب آقاخانی از واکسیناسیون زودتر هنرمندان/ مقابل دوربین خلع سلاحیم

مجری کارشناس برنامه «شب‌های هنر» از اولویت یافتن هنرمندان برای دریافت واکسن کرونا به دلیل شرایط سخت کاری آن‌ها دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، ایوب آقاخانی مجری برنامه «شب‌های هنر» شبکه چهار سیما، سه‌شنبه ۵ اسفند ماه در بخشی از این برنامه درباره حواشی اخیر بحث واکسیناسیون هنرمندان گفت: من در این ایام در پروژه‌های فیلمبرداری هم بوده‌ام. در تمرین‌ها تا آخرین تمرین و تا آخرین ثانیه ماسک‌ها به صورت است و الکل به همه‌جا مالیده شده است، اما در لحظه تحقق اجرا، من از همه این‌ها خلع سلاح می‌شوم. این یک واقعیت است و شوخی نیست.

وی در این قسمت از «شب‌های هنر» که به موضوع تئاتر در شرایط کرونایی می‌پرداخت، افزود: الان ناگهان با دو موج مواجه شده‌ایم. طفلکی در وزارت بهداشت، یک بار منطقی، درست و خیلی پیشرفته تصور کرد که کسانی که در سلامت‌بخشی روانی به جامعه موثرند و نگه داشتن مردم در خانه بخشی از رسالت آن‌هاست، شکننده هستند و باید مثلا در واکسیناسیون کرونا به آن‌ها اولویت بدهیم.

آقاخانی در پایان گفت: اما خود این جریان می‌گوید من به ته صف می‌روم، این تعارفات یعنی چی؟ بیشتر از این که صحت و سقم نظریه‌ها را با هم بسنجم، به این فکر می‌کنم که چقدر مختلف به مقوله فکر می‌کنیم. وقتی این‌طوری است، مطالبه واحدی نمی‌شود کرد.

بیشتر بخوانید

کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران بیانیه داد/ هیاهو بر سر هیچ

یک نماینده مجلس: آن همه شعار واکسن بخرید هنرمندان برای خودشان بود

حاشیه‌های واکسیناسیون شهاب حسینی در آمریکا ادامه دارد/ اشاره بنیامین به کیست؟

ادامه حاشیه‌های یک واکسن/ بنیامین بهادری ارتباط صحبت‌هایش با شهاب حسینی را رد کرد

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است