۵۰۰ روز از زندگی یک عکاس را ببینید/ رنگ‌ها در ایران و جهان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۱
پیشنهاد آخر هفته

۵۰۰ روز از زندگی یک عکاس را ببینید/ رنگ‌ها در ایران و جهان

اولین نمایشگاه عکس سهراب نامداری با عنوان «۵۰۰ روز از زندگی ام» برپا می شود.

سهراب نامداری در گفتگو با خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری صبا درباره آثاری که در اولین نمایشگاه انفرادی خود با عنوان «۵۰۰ روز از زندگی ام» ارایه کرده است، گفت: در این نمایشگاه عکس هایی که در طول ۲ سال و نیم گذشته از داخل و خارج از ایران گرفته ام به نمایش گذاشته ام که شامل ۵۰۰ روز گذشته می شود و به همین دلیل عنوان نمایشگاه را «۵۰۰ روز از زندگی ام» انتخاب کرده ام.

وی افزود: این عکس ها را در ۲ بخش جهان شناسی و ایران شناسی ارایه کرده ام که شامل کشورهای سوییس، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه می شود و عکس های ایران هم شامل تصاویری از شهرهای اصفهان و قزوین است که از میان عکس های بسیاری انتخاب کرده ام.

نامداری وجه اشتراک این عکس ها را طیف رنگی شهرهای مختلف دنیا ذکر کرد و افزود: این عکس ها به لحاظ رنگ، حسی به بیننده منتقل می شود و ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی که دارد، رنگی تر از دیگر کشورهای دنیاست که زرق و برق بیشتری هم دارند.

این عکاس، موضوع عکس هایش را از دیگر کشورها، طبیعت و مناظر شهری ذکر کرد و گفت: تصاویر ایران بیشتر شامل آثار باستانی و تاریخی است. حتی آثار تاریخی کشوری مثل ایتالیا برای من حس توریستی داشت ولی آثار تاریخی ایران حس هنرمندانه تری منتقل می کند.

نامداری افزود: این اولین نمایشگاه انفرادی عکس های من در ایران است و پیش از این در نمایشگاه های گروهی فرانسه و ایتالیا شرکت داشته ام.

وی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه شامل ۲۵ اثر در ابعاد ۵۰ در ۶۰ و گلاسه است که پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

این نمایشگاه روز جمعه یکم شهریورماه ساعت ۱۷ در گالری ایوان سپید واقع در مهرشهر کرج، بلوار ارم، جنب سه راه شهرداری گشایش می یابد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است