نمایشگاهی برای نشان دادن معاصریت و جهانی بودن نگاه هنرمندان معاصر ایرانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵

نمایشگاهی برای نشان دادن معاصریت و جهانی بودن نگاه هنرمندان معاصر ایرانی

نمایشگاه «روایت‌های کاغذی» از 1 اسفند تا 13 فروردین در گالری پروژه‌های آران برپا است.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزار صبا، گالری پروژه‌های آران از جمعه ۱ اسفند تا جمعه ۱۳ فروردین میزبان یک نمایشگاه گروهی به نام «روایت‌های کاغذی» است.

فرهاد احرارنیا، فاطمه بهمن سیاهمرد، فرید جعفری سمرقندی، فرشید داوودی، مانی رامهرزی، نوید سلاجقه، آرزو شهدادی، شهرزداد عراقی‌نژاد، صفورا فدایی، مریم فرشاد، مهدی فرهادیان، فاطمه فضائل اردکانی، شیرین ملت گهر، کوشا موسوی، المیرا میرمیران در این نمایشگاه حضور دارند.

در بیانیه نمایشگاه «روایت‌های کاغذی» می‌خوانیم: «آثار جمع‌آوری شده در این نمایشگاه پایانی سال و شروع قرن جدید، بر روی کاغذ و با کاغذ انجام شده‌اند. این مجموعه نمایشگر معاصریت و جهانی بودن زبان و نگاه هنرمندان معاصر ایرانی است که هریک بر زبان شخصی خود مسلط هستند.

جذابیت کاغذ به عنوان ماده اولیه و اصلی، سنتی دیرینه در هنر ایران دارد و تنوع آثار در این مجموعه نشانگر برخوردهای متفاوت هنرمندانی است که با انتخاب‌های خود مسیر مستقل خود را تببین کرده‌اند. تلاش و تجربه و نوزایی که به قدمت تاریخ این سرزمین است.»

این نمایشگاه همه روزه بجز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۸ در گالری پروژه‌های آران واقع در تهران، خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک ۵ میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است