«قلقلی ها» در ۱۵ جلد آمدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۹

«قلقلی ها» در ۱۵ جلد آمدند

مجموعه 15 جلدی «قلقلی ها» با ترجمه‌ راضیه خوئینی در نوبت اول چاپ توسط انتشارات قدیانی روانه‌ بازار کتاب شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، مجموعه ۱۵ جلدی «قلقلی ها» اثر ناتالی بلینو و امیلی بومون با ترجمه‌ راضیه خوئینی در نوبت اول چاپ روانه‌ بازار کتاب شد.

سال های نخست زندگی کودک، دوران طلایی شکوفایی توانایی های ذهنی کودک به شمار می آید. قرار دادن او در معرض تجارب گوناگون و آموزش های مناسب در این دوران، سبب تسهیل و پُرشتاب تر شدن رشد کودک در جنبه های گوناگون ذهنی، عاطفی، اجتماعی و جسمی می‌شود پس بنابراین باید با توجه به توانایی های ذهنی کودک در هر مرحله، آن‌ها را در زمینه‌های مختلف یاری کرد و در جریان فعالیت فکری قرار داد تا دنیای‌شان از طریق مشاهده، اکتشاف، تجربه و عمل گسترش یابد.

مجموعه ۱۵ جلدی «قلقلی ها» نیز با همین اهداف درصدد آشنایی کودکان و خردسالان با مفاهیم اولیه و کاربردی زندگی است. این مجموعه با تصویرگری رنگی به صورت بورد بوک مفاهیمی چون خوراکی ها، رنگ ها، حیوانات و جانوران، طبیعت و جنگل، حرکات، اسباب بازی ها و وسایل حمل و نقل و اعضای بدن را به کودکان آموزش می دهد.

کتاب های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی این مجموعه پانزده جلدی را در نوبت اول چاپ به صورت رنگی و بورد بوک با قیمت هر جلد ۲۲ هزارتومان روانه‌ی بازار کتاب کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است