ژرار دوپاردیو متهم به تجاوز شد/ آقای بازیگر تحت نظر قرار دارد

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، ژرار دوپاردیو بازیگر بزرگ سینمای فرانسه به تجاوز به یک بازیگر زن در سال 2018 متهم شده است. این خبر را آژانس خبری فرانسه به نقل از یک مقام قضایی اعلام کرد.

پرونده اتهام بازیگر 72 ساله فرانسوی در سال 2019 به دنبال آنچه کمبود مدرک عنوان شده بود به پایان رسیده بود با این حال طبق گفته منابع نزدیک، این پرونده در سال 2020 دوباره گشوده شد و در ماه دسامبر اتهامات کیفری علیه دوپاردیو مطرح شد.

یک بازیگر زن 20 ساله قربانی دوپاردیو در این پرونده است او بازیگر نامزد جایزه اسکار را به تجاوز و حمله به خودش در آپارتمان شخصی اش در پاریس در آگوست 2018 متهم کرده است.

ژرار دوپاردیو ظاهرا بازداشت نشده است اما تحت نظر قضایی قرار دارد. وکیل دوپاردیو به رسانه فرانسوی اعلام کرد این بازیگر نامدار فرانسوی اتهامات را کاملا رد می کند.

ژرار دوپاردیو یکی از تحسین شده ترین بازیگران تاریخ سینمای فرانسه است او که برای فیلم «سیرانو دو برژراک» نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شده، جوایز بهترین بازیگر جشنواره کن، بهترین بازیگر سزار (چندین بار)، بهترین بازیگر گلدن گلوب را نیز بدست آورده است.

ژرار دوپاردیو برای سریال «ناپلئون» نیز نامزد جایزه امی شده است.

انتهای پیام/