حرف «دادستان» درد و مطالبه مردم بود/ عده‌ای قصد ضربه‌ زدن به ده‌نمکی را دارند | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۴
کاوه سماک‌باشی به صبا گفت:

حرف «دادستان» درد و مطالبه مردم بود/ عده‌ای قصد ضربه‌ زدن به ده‌نمکی را دارند

کاوه سماک‌باشی می‌گوید از اینکه توانسته در «دادستان» ایفای نقش کند، خرسندست چراکه در این سریال درد و مطالبه مردم مطرح شده است.

کاوه سماک‌باشی بازیگر سینما و تلویزیون که این شب‌ها سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی را روی آنتن دارد در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره این سریال اظهار کرد: بسیار خرسندم که توانستم در این مجموعه بازی کنم چراکه در این کار موضوعاتی مطرح شد که درد و مطالبه مردم بود. این کار به دلیل مطالبه‌گری با استقبال تماشاگران مواجه شد البته برایم قابل تصور بود که این سریال نیز همانند دیگر کارهای مسعود ده‌نمکی مورد توجه قرار بگیرد اما اینکه تا به این اندازه با استقبال مواجه شود، پیش‌بینی نمی‌کردم.

وی افزود: سریال «دادستان» فتح الباب کارهایی است که از مسئولان سوال می‌کنند و من معتقدم این مطالبه‌گری اگر در کارهای دیگر نیز رخ بدهد اتفاقات خوبی در کشور رقم خواهد خورد. درباره کیفیت فنی این سریال نیز باید بگویم به دلیل تسلط مسعود ده‌نمکی به امور فنی و همچنین آشنایی با مطالبه‌های مردم این کار توانست با استانداردهای خوبی تولید شود.

بازیگر نقش «عماد» درباره برخی نقد‌هایی که به «دادستان» شده است، اظهار کرد: اگر نقد منصفانه و حرفه‌ای باشد، سازنده است اما زمانی که نقد تنها با هدف ضربه زدن و تخریب صورت می‌گیرد، به آن نقد مغرضانه می‌گویند. در «دادستان» چنین اتفاقی رخ داده است یعنی عده‌ای به کیفیت اثر کاری ندارند بلکه تنها هدفشان ضربه‌ زدن به سازنده آن است.

سماک‌باشی ادامه داد: برای مثال می‌گویند سریال «دادستان» شعاری است! آیا گفتن اینکه چرا فرزندان نمایندگان و مسئولان دولتی باید برای تحصیل به آمریکا و اروپا بروند شعار است؟ از نظر من این موضوع تنها یک مطالبه‌گری است اما عده‌ای این حرف‌ها را خلاف منافع می‌داند و با این بهانه‌ها سعی دارند آن را تخریب کنند.

وی خاطرنشان کرد: عده دیگری نیز به بازیگران این سریال نقد کرده‌اند در حالی که بازیگران اصلی این سریال همگی جزو حرفه‌ای‌ها و بازیگران نقش‌های فرعی نیز جوانان تئاتری هستند. سوالی از کسانی که به بازی‌های این سریال نقد می‌کنند، دارم و آن سوال هم این است که اگر از بازیگران با استعداد تئاتری در این کارها استفاده نشود، آن ها چه زمانی می‌توانند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند؟

بازیگر «بچه مهندس» در پایان تصریح کرد: امیدوارم روند ساخت سریال‌هایی نظیر «دادستان» ادامه پیدا کند چراکه وقتی مردم ببینند در آثار نمایشی حرف‌های آن‌ها بازگو می‌شود با آن ارتباط برقرار می‌کنند و تاثیرات مثبت آن را در جامعه نیز شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است