۴ بازیگر سری دوم «شب‌های مافیا» مشخص شدند/ پخش روزانه در ایام نوروز | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۴
صبا خبر می‌دهد؛

۴ بازیگر سری دوم «شب‌های مافیا» مشخص شدند/ پخش روزانه در ایام نوروز

مهراب قاسم خانی، جواد خواجوی، محمد نادری و رضا داوودنژاد به عنوان بازیگران سری دوم «شب‌های مافیا» برای گروه اول آقایان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، «شب‌های مافیا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب عنوان یک رئالیتی‌شو است که پخش سری اول آن به تازگی به پایان رسیده است.

۲۹ بهمن ماه روابط عمومی سریال در خبر رسمی اعلام کرد که سری دوم این رئالیتی‌شو برای پخش در تعطیلات عید نوروز در مرحله پیش تولید است.

ناگفته نماند که از مدتی پیش صفحه رسمی این سریال در فضای مجازی اسامی تعدادی از بازیگران از جمله فرهاد آئیش، مهراب قاسم خانی، پندار اکبری، سروش جمشیدی، پویا امینی، علی سلیمانی، حامد همایون، کاظم سیاحی، یوسف تیموری، رضا توکلی، علیرضا جلالی تبار، یوسف صیادی، مجید مظفری، محمد معتمدی، شهرام قائدی، یونس غزالی را اعلام کرده و در ۲ نظرسنجی از مخاطبان پرسیده بود که شما کدام هنرمند را به سری جدید «شب‌های مافیا» دعوت می‌کنید؟

همچنین این نظرسنجی با اعلام برخی از اسامی بازیگران زن از جمله شقایق فراهانی، سازا خوئینی ها، مریم کاویانی، روشنگ گرامی، شهرزاد عبدالمجید، صبا کمالی، آشا محرابی و فرناز رهنما نیز اتفاق افتاده است.

حال جدیدترین خبرها حاکی از آن است که مهراب قاسم خانی، جواد خواجوی، محمد نادری و رضا داوودنژاد به عنوان بازیگران سری دوم «شب‌های مافیا» برای گروه اول آقایان انتخاب شده اند.

همچنین در صفحه رسمی این رئالیتی‌شو در فضای مجازی  اعلام شده است که «شب‌های مافیا» در ایام نوروز به صورت روزانه در فیلیمو و سایت سلام سینما منتشر خواهد شد.

در سری دوم این بار ۳۶ هنرمند زن و مرد با حضور محمدرضا علیمردانی بعنوان گرداننده در چهار فصل با هم در جزیره کیش مافیا بازی می کنند و ۶ تن از بهترین بازیکنان این فصول به همراه ۶ نفر از بهترین های سری قبل که تعداد هنرمندان حاضر در سری دوم را به ۴۲ نفر می رساند، در فینال حضور پیدا خواهند کرد.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است