آغاز «بهارستان ۱۴۰۰» با آثار خوشنویسان معاصر با موضوع بهار و نوروز | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۶

آغاز «بهارستان ۱۴۰۰» با آثار خوشنویسان معاصر با موضوع بهار و نوروز

سازمان زیباسازی شهر تهران در آستانه عید نوروز و تغییر سال و سده باتوجه به شرایط خاص ناشی از همه‌گیری کرونا برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اعلام این خبر که سازمان زیباسازی به مناسبت فرارسیدن نوروز و شرایط خاص کرونایی کشور برنامه‌هایی را تحت عنوان «بهارستان ۱۴۰۰» تدارک دیده که از آن جمله برگزاری نمایشگاه خوشنویسی با موضوع نوروز است، توضیح داد: این نمایشگاه به صورت حقیقی و مجازی از دهم تا بیستم اسفند ۱۳۹۹ در رویداد پیشواز از بهار ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و ۳۶ اثر از خوش‌نویسان معاصر ایران با موضوع بهار و نوروز در موزه خوشنویسی و سایت سازمان زیباسازی به نمایش در خواهد آمد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی درباره اهداف این نمایشگاه گفت: تحقق یک حرکت فرهنگی ارزشمند در آستانه سال جدید با موضوع بهار، ایجاد فضای شادی و امید در شرایط خطیر و دشوار ناشی از همه‌گیری کرونا از طریق ارایه آثار هنری، ترویج هنر اصیل و ارزشمند خوش‌نویسی ایران و تشویق شهروندان به استفاده از آثار هنری در محیط منزل و محل کار و همچنین ایجاد بستر برای فروش آثار هنرمندان و فراهم کردن امکان تهیه آثار هنری معتبر با قیمت مناسب کارشناسی شده از اهداف برگزاری این رویداد است.

ضرغامی در پایان اظهار کرد: نمایشگاه خوشنویسی «بهارستان ۱۴۰۰» به صورت حقیقی و فیزیکی در موزه خوش‌نویسی ایران برپا خواهد شد و به دلیل شرایط ناشی از همه‌گیری کرونا بازدید حضوری از این نمایشگاه به صورت محدود با تعیین وقت قبلی و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه در موزه خوش‌نویسی به نشانی خیابان انقلاب، خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان حقوقی، بن‌بست فولادوند، شماره هشت و یا با مراجعه به سایت سازمان زیباسازی به نشانی zibasazi.tehran.ir/khoshnevisi دیدن و نسبت به خرید آثار اقدام کنند. هنردوستان برای تعیین وقت بازدید و خرید آثار می‌توانند با شماره ۹۶۰۴۴۰۷۴- ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است