روز پدر از رادیو تهران جایزه بگیرید | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۰

روز پدر از رادیو تهران جایزه بگیرید

شبکه رادیویی تهران به مناسبت میلاد حضرت علی و روز پدر برنامه هایی با حضور هنرمندان و اجرای مسابقه و اهدای جوایز تدارک دیده است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، علاقمندان مسابقه طنز رادیو تهران می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۰  با ارسال پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۰۹۴ یا از طریق تلفن گویا ۲۷۸۶۰۰۹۴ و شماره تلفن های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ در این مسابقه شرکت کنند.

پرسش های این مسابقه در این روز به ابعاد شخصیتی امام علی (ع) و شیوه و سیره زندگی حضرت امیر المومنین(ع) و روز پدر و… اختصاص یافته است و شرکت کنندگان باید در زمان محدودی به سوالات جواب دهند و جزو برندگان خوش شانس این روز شوند.

پدرانه

شبکه رادیویی تهران پنجشنبه ۷ اسفند مصادف با روز پدر با ویژه برنامه «پدرانه» از ساعت ۶:۴۰ دقیقه به همت گروه های مختلف برنامه ساز، برنامه های متعددی را با بخش های نمایشی و طنز پخش می کند.

ویژه برنامه «پدرانه» از ساعت ۱۲ تا ۱۴:۲۰ دقیقه روی آنتن رادیو تهران می رود. از جمله آیتم های این برنامه می توان به نامه ای به پسرم که نامه طنز پدری به پسرش است. آیتم پدران در مشاغل مختلف تهیه شده که در آن با پدرانی گفتگو می شود که در مشاغل مختلف مشغول به کار هستند.

کارشناس مذهبی برنامه مسائلی پیرامون ابعاد شخصیتی امیرالمومنین(ع) مطرح می کند.

فرشته علیپور تهیه کننده، متین محمدی و آرمان غفاریان گوینده و مجری بازیگر، علیرضا مهرانفر و سحر کاری آیتم ساز، مهدی اسماعیلی گزارشگر، حسن مهدوی و مهدی حجازی نویسنده و… از جمله عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.

حضور هنرمندان و اجرای موسیقی زنده

مخاطبان ویژه برنامه «پدرانه» از گروه اخلاق و زندگی شهروندی از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ دقیقه با حضور هنرمندان و اجرای موسیقی زنده روی آنتن می رود.

از جمله آیتم های این برنامه علی ای همای رحمت که درباره حضرت علی (ع) و ویژگی های شخصیتی و جایگاه اجتماعی ایشان است، در بخش دستهای زحمتکش پدر با شهروندان درباره پدر به عنوان ستون خانواده گفتگو می شود. پدرهای کوچک، پدر بعد ازین، پدر معنوی و گپ پدرانه از دیگر آیتم های این برنامه رادیویی است.

انسیه سمیع پور، ابوالفضل آقاخانی و فاطمه نصرآبادی مجری، میرحسینی گزارشگر از جمله عوامل این برنامه هستند.

«پارک شهر» رادیو تهران در روز ولادت به صورت ویژه از ساعت ۶:۴۰ تا ۸:۳۰ با بخش های طنز و نمایش و در گفتگو با مسئولان و دست اندرکاران با موضوع ولادت و روز پدر پخش می شود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500