فراخوان دوره بورسیه پرفورمنس جشنواره فیلم مستقل خورشید

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم مستقل خورشید، جشنواره فیلم مستقل خورشید با هدف حمایت از تولید و اجرای پرفورمنس به شیوه کارگاهی برای ایده های با موضوع بازآفرینی شهری در دو محور بازآفرینی شهری و سیما و منظر شهری، دوره بورسیه از ایده تا اجرای پرفورمنس را برگزار می کند.

هفتمین دوره جشنواره فیلم مستقل خورشید، با نگاهی به هنرهای بین رشته‌ای و ایده‌های پرفورماتیو، با حمایت و همراهی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و شرکت بازآفرینی شهری تهران، جهت شکل‌گیری اجراهای آلترناتیو، پرفورمنس‌ آرت، ویدئو پرفورمنس در ارتباط با فضای شهری و باز آفرینی شهری، اقدام به برگزاری این دوره کرده است.

این ورکشاپ با همکاری جشنواره فیلم مستقل خورشید، آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ستاره سازان و با حمایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و شرکت بازآفرینی شهری در 8 جلسه 3 ساعت برگزار می شود.

آزاده گنجه، رامین اکبری، محمد سعید ایزدی، مهدی یارمحمدی و سارینا شاد مدرسان این دوره بورسیه هستند.

گواهی شرکت در دوره، راهیابی پنج پروژه برتر به بخش مسابقه پرفورمنس آرت جشنواره خورشید و اعطای کمک هزینه تولید و اجرا به سه پروژه برتر در اختتامیه این جشنواره، از جمله دستاوردهای برگزاری این دوره خواهد بود.

جزییات و شرایط ثبت نام در دوره بورسیه از ایده تا اجرای پرفورمنس در سایت هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید به نشانیwww.khorshidfilmfestival.com  قرار دارد و علاقه مندان می توانند تا هفتم شهریور ماه برای ثبت نام در ورکشاپ با شماره 88901566 تماس بگیرند.

هفتمین جشنواره مستقل فیلم خورشید، شامل بخش های مسابقه فیلم مستقل تجربه گرا، مسابقه ویدیو آرت، مروری بر سینمای تجربی آلمان و بخش ویژه باز آفرینی شهری، به دبیری مهدی یارمحمدی، مهر ماه امسال در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/