۱۰ عنوان ویژه‌برنامه‌ به مناسبت عید مبعث روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۵

۱۰ عنوان ویژه‌برنامه‌ به مناسبت عید مبعث روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود

شبکه رادیویی فرهنگ قرار است 10 عنوان ویژه‌برنامه به صورت تولیدی و زنده از 6 گروه برنامه‌ساز در ایام مبعث پیامبر (ص) روی آنتن ببرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، شبکه رادیویی فرهنگ به مناسبت عید مبعث پیامبر (ص) ویژه‌برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

این شبکه رادیویی برنامه‌های مختلفی را در قالب برنامه‌های گفتارمحور و مجله رادیویی در گروه‌های «تاریخ و اندیشه»، «ادب و هنر»، «پخش و نظارت»، «تاریخ و اندیشه»، «جامعه» و «کتاب» به صورت زنده و تولیدی تدارک دیده است که این برنامه‌ها قرار است با موضوعات مختلف در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۰ و ۲۱ اسفندماه روی آنتن برود.

گروه تاریخ و اندیشه

مجله رادیویی «یار دل» به تهیه‌کنندگی فریده گودرزی به صورت ضبطی با مضمون پیام مبعث در روزگار پیامبر (ص) و پیامدهای آن در روزگار جامعه امروز و مکارم اخلاقی پیامبر (ص) ۲۶ اسفندماه ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن می‌رود.

«رسول مهر» عنوان دیگر مجله رادیویی به تهیه‌کنندگی محمدرضا حاج حیدری است که ۲۱ اسفند به صروت زنده ساعت ۱۰:۳۰ پخش می‌شود. موضوع این برنامه بعثت پیامبر از دیدگاه قرآن کریم و سیره پیامبر در پذیرش اسلام از نگاه کشورها و ملل مختلف است.

مجله رادیویی «ناز و نیاز» با محوریت پخش قطعه سخنرانی به مناسبت عید مبعث و حکت و عرفان ۲۱ اسفند ساعت ۴:۱۵ به صورت ضبطی روی آنتن می‌رود.

«در قلمروی فرهنگ» به تهیه‌کنندگی امیررضا راز عنوان دیگر مجله رادیویی است که به صورت زنده با موضوع آیین مهربانی در سیره و سنت رسول اکرم (ص) روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۰ و ۲۱ اسفند ساعت ۱۲:۳۰ پخش می‌شود.

گروه ادب و هنر

برنامه گفتارمحور با «کاروان شعر و موسیقی» روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۰ و ۲۱ اسفند ساعت ۱۱:۳۰ ترانه‌ها و تصنیف‌های ماندگار در مدح پیامبر (ص) را پخش می‌کند. تهیه‌کننده این برنامه یلدا احتشامی است.

«ققنوس» به تهیه‌کنندگی مریم مردانی و معصومه علوی نگو عنوان یک مجله رادیویی است که ساعت ۱۵:۰۰ روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند به صورت زنده با موضوع مبعث پیامبر اسلام (ص) در آینه شعر و ادب فارسی شاعران دیروز و امروز روی آنتن می‌رود.

گروه پخش و نظارت

مجله رادیویی «چهارباغ» ساعت ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه ۲۱ اسفند به صورت زنده به پخش ترانه و سرود به مناسبت مبعث پیامبر و شعرخوانی شنوندگان می‌پردازد.

گروه جامعه

«صبح به وقت فرهنگ» به تهیه‌کنندگی پرویز جمالی و فاطمه حاج نوروزی عنوان دیگر مجله رادیویی است که به صورت زنده با موضوع آثار و برکات آشتی و اصلاح بین مردم در کلام و سیره حضرت محمد (ص) روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ساعت ۶:۳۰ پخش می‌شود.

مجله رادیویی «هفت کوچه» کاری از سیدهادی موسوی‌نژاد است که روز پنجشنبه ۲۱ اسفند ساعت ۹:۰۰ به صورت زنده درباره جشن عید مبعث در فرهنگ عامه مردم ایران زمین صحبت می‌کند.

گروه کتاب

مجله رادیویی «هفت اقلیم» نیز در ایام مبعث پیامبر (ص) روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۰ و ۲۱ اسفند به صورت زنده به کتاب شناسی پیامبر اعظم (ص) می‌پردازد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    122/039/668/000
  • بی‌بدن
    31/159/220/500
  • سال گربه
    27/468/929/500
  • مست عشق
    16/428/078/500
  • آپاراتچی
    4/731/691/500
  • آسمان غرب
    4/086/239/500
  • ایلیاجست‌وجوی قهرمان
    4/017/155/500
  • پرویزخان
    3/349/494/500
  • نوروز
    3/326/111/000