«ارثیه فامیلی» به مراحل آخر فیلمبرداری رسید/ معرفی ترکیبِ بازیگران | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۱
مهدی احمدی در گفتگو با صبا:

«ارثیه فامیلی» به مراحل آخر فیلمبرداری رسید/ معرفی ترکیبِ بازیگران

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ارثیه فامیلی» درباره آخرین وضعیت فیلم می‌گوید.

مهدی احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ارثیه فامیلی» که به تازگی مجوز ساخت آن صادر شده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره آخرین وضعیت فیلم گفت: «ارثیه فامیلی» مراحل آخر فیلمبرداری را سپری کرده و حامد رضی که از تدوین‌گران باسابقه سینما است، کارگردانی و تدوین هم‌ز‌مان آن را برعهده دارد. همچنین محمدمهدی گورنگی ساخت موسیقی آن را آغاز کرده است.

وی درباره موضوع فیلم اظهار کرد: فیلم ما روایتی است از عشق و محبت که در میان آدم‌ها گم شده است؛ آدم‌هایی که در قالب‌های مختلف در تکاپوی به دست آوردن عشق و محبت هستند، غافل از آن‌که این مساله همیشه در کنار آن‌هاست.

احمدی درباره بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند، عنوان کرد: محمد متوسلانی، مهشید افشارزاده، ساعد هدایتی، علی کاظمی، خشایار راد، حمید افشار، مهران ضیغمی و برای اولین بار ۲ بازیگر کیمیا گیلانی و میترا مهدی‌پور در این فیلم جلوی دوربین می‌روند.

تهیه‌کننده «وروجک‌ها» درباره چرایی برعهده گرفتن تهیه‌کنندگی «ارثیه فامیلی» خاطرنشان کرد: درون‌مایه قصه، عشق و خانواده است و جذابیت خاص خودش را داشت و از طرف دیگر شرایط امروز مردم و جامعه ایجاب می‌کند که در لابه لای فشار و مشکلات زیادی که دارند اگر می‌توانیم لبخندی به آن‌ها هدیه دهیم، از طرف دیگر هم این کار من است، باید انجام دهم. قطعا شرایط این روزها برای ما که از دوره‌ای آمده و به زمان حال رسیده‌ایم، ایده‌آل نیست. شاید برای کسانی که به تازگی وارد این کار شده‌اند جذابیتی داشته باشد اما برای ما که از یکی، ۲ نسل قبل آمده‌ایم، جذابیتش از بین رفته و دیگر به روزمرگی تبدیل شده است مگر اینکه یک قصه خاص و خوب باشد.

وی که فیلم‌هایی چون «یار در خانه»، «دل نمک»، «گرگ‌های گرسنه» را درکارنامه خود دارد در پایان تاکید کرد: سال آینده کاری را در زمینه‌ای که دوست دارم، شروع می‌کنم.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

یک نظر