مشکل پروانه نمایش «لاله» در حال پیگیری است/ اکران از ۱۳ اسفندماه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۵

مشکل پروانه نمایش «لاله» در حال پیگیری است/ اکران از ۱۳ اسفندماه

فیلم «لاله» که به زودی پروانه نمایش آن صادر می شود از 13 اسفند روی پرده می رود.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، فیلم سینمایی «لاله» پس از چند سال توقیف، قرار بود سال گذشته اولین نمایش خود را در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر داشته باشد که به آن رویداد نرسید. سرانجام در نوروز سال ۹۹ برای اکران نوروزی متقاضی شد که به دلیل شرایط کرونایی کشور، باز هم ممکن نشد.

حال در روزهای گذشته مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران این فیلم در ۲۹ بهمن‌ماه خبر داد که باز هم این اتفاق نیفتاد. خبرهایی به گوش می‌رسید که این فیلم برای اکران در نوروز ۱۴۰۰ متقاضی بوده و از اکران در بهمن‌ماه انصراف داده است ولی روز گذشته سوم اسفندماه، شایسته در گفتگو با صبا اعلام کرد «لاله» پروانه نمایش نداشته و می‌بایست ابتدا پروانه نمایش آن صادر شده تا تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شود.

طبق پیگیری های خبرنگار صبا، ابتدا اکران «لاله» به دلیل نداشتن پروانه نمایش از ۲۹ بهمن‌ماه به ۶ اسفند انتقال یافت ولی باز هم به دلیل همان مشکل قرار شد در تاریخ ۱۳ اسفندماه اکران شود.

فیلم‌هایی که اکران آن‌ها به ۱۳ اسفندماه می‌رسد، باتوجه به وضعیت اکران سینما به دلیل شیوع ویروس کرونا، به اکران نوروزی هم می‌رسند پس می‌شود گفت «لاله» متقاضی اکران در نوروز هم است.

در روزهای آینده مشکل پروانه نمایش «لاله» حل می‌شود و این فیلم پس از سال‌ها رنگ پرده نقره‌ای سینما را می‌بیند.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است