«آخرین اتفاق ۹۹» تا ۱۵ اسفند برپاست/ حمایت از هنر و هنرمند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۹

«آخرین اتفاق ۹۹» تا ۱۵ اسفند برپاست/ حمایت از هنر و هنرمند

«آخرین اتفاق ۹۹» با فروش ۱۰ اثر از هفت هنرمند کار خود را در گالری مژده آغاز کرده است.

به گزارش صبا، در نمایش پایان سال گالری مژده، ۶۸ کار از ۴۶ هنرمند منتخب شده از چهار نسل هنر مدرن و معاصر ایران به تماشا است، نمایشگاهی که آثار جمعی از بزرگان همنشین جوانان شده است.

در روز افتتاح این رویداد آثاری از ناصر اویسی، منوچهر نیازی، قاسم حاجی زاده، کامبیز خدابنده، محسن رزاقی، جواد بیاد و چهار کار احد قدیری به فروش رسید.

مژده طباطبایی مدیر گالری مژده درباره برپایی این نمایشگاه گفت: سال ۹۹ سال بسیار سخت و جانکاهی برای همه مردم از جمله جامعه هنری و تجسمی بود، خیلی از عزیزان‌مان داغ‌دار شدند و زندگی همه دچار اختلال شدید شد. هنرمندان تجسمی نیز با مشکلات عدیده روبرو بودند و هستند و کرونا ضربه‌ها و آسیب بزرگ به این بخش هنر وارد کرد، ما خواستیم به میزان توان و امکانات‌مان با برپایی یک نمایشگاه پایان سال که در زمره رویدادهای مرسوم گالری مژده است، به حمایت از هنر و هنرمند بپردازیم و امیدواریم با فروش مناسب به این اتمسفر سخت، انرژی مثبت بفرستیم.

او در پایان درباره انتخاب هنرمندان و آثار این نمایشگاه عنوان کرد: بدیهی‌ست در چنین نمایشگاه‌هایی دست چینی از آثار هنرمندان و مجموعه دارانی که با گالری کار می‌کنند ارایه شود، امسال با توجه به تعطیلات پیاپی و گسترده نتوانستیم چندان چهره‌‌های جوان و نو آمده را معرفی کنیم اما از اندک فرصت‌ها مانند همین نمایشگاه نهایت بهره را برده‌ایم و علاوه بر نخبگان هنری و جوانان تثبیت شده، نام‌های تازه هم به علاقه‌مندان پیشنهاد شده است که اتفاقا مورد توجه قرار گرفته‌اند.

در این رویداد به مدت ۲ هفته آثاری از مهدی سحابی، فریده لاشایی، فرامرز پیلارام، صادق تبریزی، جعفر روحبخش، محمد احصایی،منوچهر نیازی، بهمن بروجنی، قاسم حاجی زاده، ناصر اویسی،حسینعلی ذابحی،جلال شباهنگی، آرمان استپانیان، سعید احمدزاده، میترا ارباب سلجوقی، محمد بزرگی، مجید کورنگ بهشتی، جواد بیاد ، سمیه چهارتکاب ، بابک حقی، بهرام حنفی، علی خالق ، کامبیز خدابنده، امیر حسین دلبری، محسن رزاقی، سیامک زمردی، علیرضا سعادتمند ، رویا شامحمدی، اوژن شیر اوژن، الهام عظیمی، رضا عظیمیان، محمد فدایی، محمد هادی فدوی، مهرداد فلاح، علی قاسمی، احد قدیری ، محسن کرمی، مرتضی متقی، رامین جمشیدی، نصرت الله مسلمیان، کامران مشک زاد، جلال الدین مشمولی، الناز موسوی، مرتضی یزدانی، کیارش یعقوبی،طبیب آرام، آناهیتا ذابحی و … روی دیوار گالری مژده است.

«آخرین اتفاق ۹۹» تا ۱۵ اسفند برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت قوانین بهداشتی‌ از این کارها به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ دیدن کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است