کار اکران نوروزی به نامه‌نگاری با انتظامی کشید/ «لاله» پروانه نمایش ندارد! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۰
سخنگوی شورای صنفی نمایش به صبا گفت:

کار اکران نوروزی به نامه‌نگاری با انتظامی کشید/ «لاله» پروانه نمایش ندارد!

آغاز اکران نوروزی 1400، منوط به موافقت سازمان سینمایی با درخواست‌های تهیه‌کنندگان و سینماداران است.

مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره جلسه امروز ۳ اسفند ماه این شورا گفت: فهرست فیلم‌های متقاضی اکران نوروزی ۱۴۰۰ در شورای صنفی نمایش مورد بررسی قرار گرفت و اسامی فیلم‌ها مشخص شد که هفته آینده اعلام خواهد شد. تهیه‌کنندگان و سینماداران بعد از برگزاری جلساتی، خواسته‌هایی داشتند و برای موافقت با این خواسته‌ها، نامه‌ای به آقای انتظامی رییس سازمان سینمایی نوشتیم تا بر اساس آن خواسته‌ها، اکران صورت بگیرد.

وی افزود: فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش اهری از ۶ اسفند ماه در گروه سینمایی بهمن و هنروتجربه روی پرده خواهد رفت.

شایسته همچنین درباره وضعیت فیلم سینمایی «لاله» که قرار بود از هفته آخر بهمن آغاز شود ولی روی پرده نرفت، بیان کرد: نمایش فیلم «لاله» هنوز قطعی نشده است چون پروانه نمایش ندارد. امیدواریم که در هفته جاری پروانه نمایش «لاله» ساخته اسدالله نیک‌نژاد صادر شود تا درباره این فیلم تصمیم بگیریم.

وی درباره اظهارنظرهای متناقض درباره نمایش نوروزی فیلم سینمایی «دینامیت» تاکید کرد: در اکران نوروزی ۳ یا ۴ فیلم پرمخاطب داریم که فهرست آن‌ها در هفته آینده اعلام می‌شود.

شایسته در پایان درباره وضعیت کنونی نظام‌نامه اکران سال ۱۴۰۰ توضیح داد: نظام‌نامه اکران مورد تایید شورای صنفی قرار گرفته و در حال گذراندن مراحل مختلف است تا برای اجرا در سال آینده ابلاغ شود.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است