۶ نمایش رادیویی جدید از ۶ شبکه رادیویی پخش می‌شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۰

۶ نمایش رادیویی جدید از ۶ شبکه رادیویی پخش می‌شوند

تا پایان هفته سریال‌های جدید از آنتن 6 شبکه رادیویی پخش می‌شوند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این هفته، سریال‌های رادیویی «خانه بخت کجاست»، «چشم روشن ماه»، «اسارت»، «هزاربرگ»، «گلی در شوره زار» و « بچه محل» که به تازگی تولیدشان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به پایان رسیده از شبکه‌های رادیویی جوان، فرهنگ، معارف، نمایش، ایران و تهران پخش می‌شوند و علاوه بر آن در ساعات مختلف روی آنتن شبکه رادیویی نمایش نیز می‌روند.

خلاصه داستان و ساعت پخش نمایش‌های یاد شده به شرح زیر است:

«خانه بخت کجاست» با محوریت اجتماعی درباره زندگی فردی به نام نیما است که زینب آرمند آن را نوشته، ایوب آقاخانی کارگردانی کرده و ژاله محمدعلی تهیه‌کننده آن است. این نمایش ساعت ۸:۴۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۲:۰۰ بامداد روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

«چشم روشن ماه» به نویسندگی هلن بهرامی، کارگردانی ایوب آقاخانی و تهیه‌کنندگی ژاله محمد علی، داستان کیخسرو پسر سیاوش است که به کین خواهی خون پدرش سرزمین توران را به خاک و خون کشیده است. این نمایش ساعت ۱۰:۰۰ صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۳:۰۰ بامداد روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود.

نمایش «اسارت» نیز ساعت ۱۷:۳۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۱:۴۵ دقیقه بامداد روی آنتن رادیو معارف می‌رود. این نمایش به نویسندگی اکبر خوردچشم، کارگردانی امیر زنده دلان و تهیه‌کنندگی ریحانه یزدان دوست، درباره ۲ رزمنده مدافع حرم است که برای نبرد با نیروهای تکفیری به سوریه اعزام شدند.

از مجموعه «هزاربرگ» نیز نمایش «خانه اربابی» به نویسندگی هانیه نجفی، کارگردانی مینو جبارزاده و تهیه‌کنندگی ژاله محمد علی ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود که داستان زنی باردار در روستایی دور افتاده را روایت می‌کند.

ساعت ۲۳:۴۵ نیز رادیو نمایش سریال رادیویی «گلی در شوره زار» را روی آنتن می‌برد که هم‌زمان از رادیو ایران در ساعت ۲۲:۳۰ پخش می‌شود. این نمایش به کارگردانی میرطاهر مظلومی، نویسندگی علیرضا غنچی فشکی و تهیه‌کنندگی مهدی نمینی مقدم درباره بخشی از زندگی خواجه نصیر الدین طوسی است.

در ادامه، نمایش «بچه محل» نیز به نویسندگی زهرا کولیوند، کارگردانی مینو جبارزاده و تهیه‌کنندگی ژاله محمدعلی پخش می‌شود. این سریال که درباره داستان‌های تهران معاصر است ساعت ۱:۰۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو تهران می‌رود. در تمامی این نمایش‌ها نویسندگان، کارگردانان، تهیه‌کنندگان، بازیگران، افکتورها و صدابرداران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است