«او امیر بود» به زودی کلید می‌خورد/ دور شدن کودکان از فضای کودکی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۰

«او امیر بود» به زودی کلید می‌خورد/ دور شدن کودکان از فضای کودکی

فیلم کوتاه «او امیر بود»، با موضوعی اجتماعی وارد مرحله تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، «او امیر بود» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی رضا خورشیدی با پایان یافتن مراحل پیش تولید، به زودی در تهران کلید می‌خورد.

خورشیدی در این پروژه سعی دارد از مشکلات و هنجارهای جامعه در قالب فیلنامه‌ای که رگ و ریشه اجتماعی داشته و از کودکانی که به اجبار و سختی از فضای کودکی خود دور شده‌اند، سخن گوید.

این پروژه به زودی وارد مرحله تولید شده و تمام عوامل و بازیگران آن انتخاب شده‌اند که یونس ساقی، مهدی ثابتی، نرگس بالویی، سامان صانعی، الهام قاسمی، سیمین رجبی، فاطمه کره‌ای، زرین عادلی، سید عباس حسینی، ریحانه خورشیدی، مجتبی یوسفی، فرهاد نصرالهی، امیر ارسلان داودی در این فیلم به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده: رضا خورشیدی، بازیگردان: کامران تهرانی، تصویربردار: جواد اسمعیلی خوشمردان، برنامه‌ریز و روابط عمومی: زهرا پیرمحمدی، طراح صحنه و لباس: تیدا پاک سرشت، منشی صحنه: سحر نظری، مجری طرح: موسسه فیلمسازان جوان با مدیریت رضا خورشیدی و شهاب آتشی، مدیر تولید: مرضیه نظیفی، مشاوره پروژه: کامران تهرانی، خواننده تیراژ: رضا شیری.

انتهای پیام/

4 دیدگاه