نقش یک آلزایمری را در «سیاوش» دارم/ یک تجربه متفاوت | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۵
خسرو شهراز به صبا گفت:

نقش یک آلزایمری را در «سیاوش» دارم/ یک تجربه متفاوت

خسرو شهراز که این روزها سریال «سیاوش» را در نماوا دارد، می‌گوید تاکنون چنین نقش متفاوتی را ایفا نکرده است.

خسرو شهراز بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: هم‌اکنون سریال «سیاوش» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مهدی یاری را در شبکه نمایش خانگی دارم که از پلتفرم نماوا به صورت اختصاصی پخش می‌شود.

بازیگر «سیاوش» با بیان اینکه نقش یک پدر آلزایمری را در این سریال ایفا کرده است، مطرح کرد: من تا به حال چنین نقش سختی را ایفا نکرده بودم.

شهراز ادامه داد: حدود ۲ ماه مشغول بازی در این پروژه بودم و این سریال اولین همکاری من با کارگردان و تهیه‌کننده کار بود.

وی با اشاره به اینکه این اثر را بسیار دوست دارد، گفت: «سیاوش» تجربه تازه، متفاوت و به یادماندنی را برای من رقم زد. مهدی یاری به عنوان تهیه کننده از هیچ کاری دریغ نکرد و جا دارد در اینجا از ایشان تشکر کنم.

بازیگر «ایل‌دا» افزود: همچنین از اینکه با استاد رضا کیانیان و جوانانی مانند میلاد کی مرام در این سریال همبازی بودم، بسیار برایم جذاب بود.

شهراز با بیان اینکه سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه‌کنندگی سعید سعدی را آماده پخش دارد، مطرح کرد: این سریال مدتی است که آماده پخش شده است اما نمی‌دانم تاکنون چرا روی آنتن نرفته است. در این سریال نیز عده ای از بازیگران تئاتر حضور دارند.

وی در پایان بیان کرد: در چند کار کوتاه نیز حضور داشته‌ام که بازی‌ام در آن‌ها به پایان رسیده است.

در خلاصه داستان «سیاوش» آمده است: «خانواده همه چیه، خط قرمزمه. اگه لازم باشه ازش دفاع کنم چشم و رو همه چی میبندم».

میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، مجید صالحی، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، سوگل خلیق، علیرضا جعفری، محمد ولی‌زادگان، مهدی حسینی‌نیا، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری بازیگرانی هستند که در «سیاوش» هنرنمایی کرده‌اند.

درباره داستان «پس از آزادی» آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود. بنده خدا اکثر مواقع تنها بود. بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش اش دنده عوض می‌کرد و بنزین جا به جا می کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود. صبح ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره. اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش رو عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان، آذربایجان، کردستان چه می‌دونم استان های سردسیر و برف گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود خودش چیزی نمی‌گفت ولی ماها که می فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی تونه جاشونو پر کنه….

رضا داوودنژاد، اندیشه فولادوند، مرتضی اسماعیل کاشی، اصغر همت، قاسم زارع، خسرو شهراز، سام کبودوند، امید روحانی، حسین باشه آهنگر، رویا جاویدنیا، رامین سیار دشتی، المیرا دهقان و… از بازیگران اصلی «پس از آزادی» هستند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است