نسخه دیگری از «رزیدنت ایول» در نوبت ورود به دنیای سینما است | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
خبر خوش برای طرفداران ژانر وحشت؛

نسخه دیگری از «رزیدنت ایول» در نوبت ورود به دنیای سینما است

کارگردان انگلیسی قصد دارد نسخه دیگری از فیلم ترسناک «رزیدنت ایول» را با بازگشت به ریشه‌ بازی ویدیویی آن بسازد.

به گزارش صبا به نقل از اسکرین‌رنت، نسخه‌ای دیگر از سری فیلم‌های علمی-تخیلی و ترسناک «رزیدنت ایول – Resident Evil» در حال شکل گرفتن برای رفتن روی پرده‌های سینما است.

به نظر می‌رسد بعد از اکران موفق دو فیلم ترسناک «IT» و دنباله‌اش «IT: Chapter Two» نگاه‌ها دوباره به ساخت فیلم‌های ترسناک پرخرج جلب شده است.

از جمله این پروژه‌ها ساخت نسخه‌ای دیگر از سری فیلم‌های ترسناک «رزیدنت ایول» است؛ مجموعه‌ای بر مبنای یک بازی ویدیویی پرفروش زامبی‌وار که با هنرنمایی میلا یوویچ بازیگر و مدل اکراینی-آمریکایی حضور موفقیت‌آمیزی در دنیای سینما داشت.

البته آخرین فیلم از این مجموعه که با نام «رزیدنت ایول: قسمت پایانی» در سال ۲۰۱۷ اکران شد نتوانست موفقیت‌های قسمت‌های پایانی را تکرار کند و هم درگیشه و هم از نظر منتقدها عملکرد ضعیفی داشت.

حال خبر رسیده است که یوهانس رابرتس تهیه‌کننده و کارگردان انگلیسی قصد دارد خون جدیدی به این برند دنیای فیلم‌های وحشت تزریق کند؛ کسی که در کارنامه خود سابقه ساخت فیلم ترسناکی چون «۴۷ متر پایین»(۲۰۱۷)  را دارد و با دنیای فرار و بقا از دست موجودات بی‌مغز خون‌آشام ناآشنا نیست.

رابرتس در این باره گفت: ما هم اکنون در مرحله توسعه پروژه هستیم. من طرح را معرفی کرده‌ام و سرمایه‌گذاران عاشق آن شده‌اند. این روزها تمام وقت در دفتر هستم و درباره پروژه کار و صحبت می‌کنیم. این نسخه رزیدنت ایول خیلی ترسناک خواهد بود، خیلی خیلی ترسناک! ما به ریشه‌های بازی ویدیویی آن بازگشته‌ایم و البته بیشتر از این اجازه ندارم درباره آن صحبت کنم ولی پروژه هیجان‌انگیزی خواهد بود.

در مجموعه آثاری که از این بازی ویدیویی تا کنون روی پرده‌های سینما رفته، قصه فیلم حول شخصیتی به نام آلیس با بازی میلا یوویچ بوده است؛ شخصیتی که به طور اختصاصی برای فیلم طراحی شده است، در حالی که در بازی اصلی کاراکترهای اصلی لئون و جیل هستند و این بزرگترین مشکل طرفداران متعصب بازی رزیدنت ایول برای در آغوش گرفتن اقتباس‌های سینمایی آن است. با این حال در قسمت‌های اخیر سعی شده قهرمان فیلم لئون باشد، تلاشی که به نظر می‌رسد کمی دیر انجام شده است.

حال باید دید منظور رابرتس از بازگشت به ریشه‌های بازی چه است و آیا واقعا می‌تواند همچون بازی ویدیویی «رزیدنت ایول»  فضای ترسناک کار را نسبت به اکشن آن پررنگ کند یا خیر.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/299/513/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/683/755/500
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500