شناخت فیلم کوتاه و سه کارگاه دیگر در المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴

شناخت فیلم کوتاه و سه کارگاه دیگر در المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران

پنجمین «المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» در اسفندماه ۹۹ با برگزاری هفت جلسه رایگان آموزش فیلمسازی با حضور چهار مدرس میزبان هنرجویان نوجوان خواهد بود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، حافظ آهی، نواب محمودی، حامد سلیمان‌زاده و فریبرز آهنین در آخرین ماه از سال جاری با نوجوانان علاقه‌مند به فیلمسازی در کارگاه‌های آموزشی «المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» گفتگو خواهند کرد.

حافظ آهی در کارگاه «آشنایی با سینما» سه اسفند، نواب محمودی در کارگاه «شناخت فیلم کوتاه» ۶ اسفند، حامد سلیمان‌زاده در کارگاه «آشنایی با ایده‌پردازی برای فیلم کوتاه» روزهای ۱۰ و ۱۳ اسفند و فریبرز آهنین در کارگاه «آشنایی با فیلمنامه کوتاه» در روزهای ۱۷، ۲۰ و ۲۴ اسفندماه ۹۹ تجربه‌های خود را به هنرجویان پنجمین «المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» از طریق لایو اینستاگرام المپیاد با شناسه کاربری @olym.film.fe منتقل خواهند کرد. این کارگاه‌ها همچنین بر صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران با شناسه کاربری @iycs.ir بارگذاری خواهد شد.

بهره‌گیری از این کارگاه‌ها که به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، برای عموم آزاد و رایگان است و اخبار و جزییات مربوط به این رویداد در سایت www.iycs.ir و صفحه‌های اینستاگرام نامبرده اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است