اعلام تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم جدید اسکورسیزی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰

اعلام تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم جدید اسکورسیزی

تاریخ جدید شروع فیلمبرداری فیلم «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با بازی رابرت دنیرو و دی کاپریو اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از وردلدآوفری، مارتین اسکورسیزی تاریخ جدید شروع فیلمبرداری «قاتلان ماه کامل» را که مدت هاست تولیدش به تعویق افتاده است، اعلام کرد.

کارگردان کهنه کار سینما در این باره گفت: ما در حال انتخاب بازیگرهای فرعی هستیم و روی فیلمنامه نیز کار می کنیم، به همراه عوامل فیلم برای شروع فیلمبرداری پروژه به اوکلاهاما می رویم، قرار است فیلمبرداری را در روز ۵ آوریل آغاز کنیم.

اسکورسیزی در ادامه گفت: برای اینکه به تغییرات آب و هوا نیاز داریم، فرآیند فیلمبرداری در ماه های آوریل، می، ژوئن و جولای ادامه خواهد داشت.

سرویس اپل در ساخت این پروژه، اسکورسیزی را همراهی می کند و البته کمپانی پارامونت که نسبت به هزینه گزاف فیلم نگران بود نیز همچنان به عنوان پخش کننده در این پروژه حضور دارد.

بودجه «قاتلان ماه کامل» که پیش از این قرار بود در ماه مارس جلوی دوربین برود، ۲۲۵ میلیون دلار پیش بینی شده است.

«قاتلان ماه کامل» براساس کتاب پرفروش دیوید گران به همین نام به تهیه کنندگی کمپانی اپل ساخته می شود. داستان این فیلم در دهه ۲۰ میلادی در ایالت اوکلاهاما می گذرد، فیلم روایت قتل های متوالی سرخپوستان بومی قوم اوسیج است که در دوره ای به ثروتمندترین مردم دنیا مبدل شده بودند. این افراد که در زیر زمین های شان نفت پیدا شده بود، در آن دوره به شکل مرموزی یکی یکی کشته می شدند، اداره تحقیقات فدرال آمریکا که تازه در آن زمان شکل گرفته بود پرونده این اتفاقات را که یکی از شنیع ترین جنایات تاریخ آمریکاست سرانجام به نتیجه رساند.

در این فیلم لئوناردو دی‌کاپریو، رابرت دنیرو و لی‌لی گلادستون نقش آفرینی می کنند.

تا به این لحظه تاریخ اکرانی برای فیلم اعلام نشده است با این حال پیش بینی می شود «قاتلان ماه کامل» در فصل جوایز اسکار ۲۰۲۲ به نمایش در بیاید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است