۲ انتصاب در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۴

۲ انتصاب در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو

با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو سرپرست گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی نمایشی و سرپرست دفتر ادبیات نمایشی منصوب شدند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو در احکامی جداگانه، فرزام محبی را به عنوان سرپرست گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی نمایشی و امین رهبر را به عنوان سرپرست دفتر ادبیات نمایشی منصوب کرد.

در حکم مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش خطاب به فرزام محبی آمده است: طراحی و تولید برنامه‌های شاخص پرمخاطب و جریان‌ساز، تعامل و بهره‌گیری از نخبگان، اتخاذ رویکردهای تعامل‌محور با مخاطبان، توجه ویژه به هم‌افزایی ظرفیت‌های رسانه‌ای خصوصا فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، ایجاد پیوست فضای مجازی برای همه برنامه‌ها، اهتمام به روزآمدی و بهره‌گیری از قالب‌ها و تکنیک‌های جذاب و نوین برنامه‌سازی رادیویی و توجه به قالب طنز و احیای طنز فاخر، اهداف و مأموریت‌های این گروه است.

 

فرزام محبی دانش آموخته پژوهش هنر در مقطع کارشناسی ارشد است و تهیه کنندگی و کارگردانی چندین پروژه هنری در تلویزیون و همچنین طراحی و مدیریت واحدهای تولیدی و پروژه های هنری در کشور را در کارنامه خود دارد.

همچنین سوهانی در حکم انتصاب امین رهبر، اهداف و ماموریت‌هایی همچون احیا و ارتقای دفتر ادبیات نمایشی اداره کل به تراز یکی از قطب‌های اصلی و جریان‌ساز تولید متون نمایشی فاخر و بومی در کشور، حفظ و جذب سرمایه‌های انسانی و تعامل با نخبگان حوزه نمایش‌نامه‌نویسی رادیویی، توجه به امر هدفمندی و راهبردی‌سازی متون نمایشی رادیویی در راستای تحقق اهداف گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج سبک زندگی اصیل ایرانی و اسلامی، ایجاد کارگروه‌های تخصصی در ژانرهای مختلف نمایشنامه‌نویسی، تعامل مستمر با مدیران گروه‌های برنامه‌ساز و افزایش دانش تخصصی نویسندگان، مورد تاکید قرار داده است.

امین رهبر متولد ۱۳۶۲ دارای دکتری فلسفه هنر است و سوابقی همچون مدیریت اجرایی دفتر ادبیات نمایشی رادیو، تهیه‌کنندگی و کارگردانی برنامه‌های مختلف رادیویی، ساخت ده‌ها عنوان انیمیشن، تدریس در دانشکده خبر، دبیری بخش نمایش‌های رادیویی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و چندین جشنواره معتبر داخلی در کارنامه حرفه‌ای او وجود دارد. رهبر صاحب هفت مورد طرح تحقیقاتی مختلف در حوزه رادیوست.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000