اعلام زمان اجرای «سرودهای انقلابی» در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰

اعلام زمان اجرای «سرودهای انقلابی» در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

«سرودهای انقلابی» در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در پهنه رودکی اجرا می‌شود.

به گزارش صبا، شهروز حقی هماهنگ‌کننده بخش «سرودهای انقلابی» سی و ششمین دوره جشنواره موسیقی فجر درباره اجراهای این بخش گفت: بخش «سرودهای انقلابی» جشنواره موسیقی فجر با حضور سه گروه فعال تهران در پهنه رودکی برگزار می‌شود.

حقی عنوان کرد: گروه فرزندان ایران به رهبری مهرداد سیدا، گروه شهید فرجی به رهبری حسین نصیری و گروه نور مشکات به رهبری هادی قاسمی، سرودهای انقلابی اجرا می‌کنند.

وی افزود: در شرایط عادی بنا بود سرود و موسیقی حماسی به صورت گسترده‌تر در جشنواره موسیقی فجر برگزار شود اما در شرایط فعلی و به دلیل کرونا اجرای گسترده آن در اماکن عمومی شهر تهران امکان‌پذیر نبود و در نهایت سه گروه فعال سرود از تهران در این بخش حضور دارند. برنامه‌های سرودهای انقلابی به صورت اجراهای میدانی و مردمی در پهنه رودکی است و امیدواریم در آینده برنامه‌ای کامل در حوزه سرود طراحی و اجرا شود.

هماهنگ‌کننده بخش «سرودهای انقلابی» جشنواره در پایان درباره زمان اجرای سرودها در جشنواره موسیقی فجر اظهار کرد: اجراها در بعضی روزها صبح و بعدازظهر و در بعضی روزها هم به صورت یک سانس دیده شده است. روز چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه ساعت ۱۱ گروه شهید فرجی و ساعت ۱۵ گروه نور مشکات اجرا می کنند. روز شنبه دوم اسفندماه گروه نور مشکات ساعت ۱۱ و گروه فرزندان ایران ساعت ۱۵ اجرا می‌کنند. روز یکشنبه سوم اسفندماه ساعت ۱۵ گروه شهید فرجی و روز دوشنبه چهارم اسفندماه ساعت ۱۱ گروه فرزندان ایران اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است