آغاز چهارمین جشنواره فیلم «موج» ۳۰ بهمن در کیش/ جزییات ۲ کارگاه آموزشی اعلام شد

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم «موج» کیش، مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری عصر روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن خلیج‌فارس منطقه آزاد کیش با رعایت کامل پروتکل‌‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه این رویداد رضا اردلان رییس جشنواره در سخنانی به تشریح برنامه‌های این رویداد طی سه دوره برگزاری و اهداف نخستین دوره برگزاری آن به صورت بین‌المللی خواهد پرداخت.

در بخش دیگری از این مراسم که به مدت یک ساعت پیش‌بینی شده است در قالب پخش یک کلیپ، تجربه‌ها و دستاوردهای برگزاری جشنواره فیلم «موج» کیش از دوره اول تا سوم و همچنین مقدمات برگزاری دوره چهارم مرور می‌شود.

برگزاری 2 کارگاه در ایام برگزاری جشنواره

از روز جمعه اول اسفندماه نمایش فیلم‌ها و کارگاه‌های آموزشی جشنواره  کلید می‌خورند. در این دوره 2 کارگاه سینمایی تدارک دیده شده که در روزهای اول و دوم اسفندماه برگزار می‌شوند.

اولین کارگاه از سری کارگاه‌های آموزشی چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش با نام «داستان کامل» روز جمعه یکم اسفندماه ساعت 22 برگزار می‌شود. مدرس این کارگاه محمد گذرآبادی نویسنده و مترجم آثار سینمایی است.

دوم اسفند ماه همزمان با سومین روز برگزاری جشنواره دومین کارگاه «داستان‌گویی از خانه تا دنیا» ساعت 22 برگزار ‌می شود. الهه نوبخت تهیه‌کننده و پخش‌کننده بین‌المللی سینما مدرس این کارگاه است.

ورود به این کارگاه ها برای عموم آزاد و رایگان است.

مدیریت بخش کارگاه و آموزش این دوره از جشنواره برعهده زهره زمانی است.

چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش به دبیری ابراهیم حصاری از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ مصادف با ۳۰ بهمن لغایت ۳ اسفند در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/