مرحله انتخاب آثار «بهارستان ۱۴۰۰» آغاز شد/ برگزاری رویداد در نوروز | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۳

مرحله انتخاب آثار «بهارستان ۱۴۰۰» آغاز شد/ برگزاری رویداد در نوروز

با پایان مهلت ارسال آثار سه بخش «دیوارنگاری»، «هنرهاي محيطي- آذین‌بندی خلاق و نوگرا» و «تخم‌مرغ‌های نوروزی»، بهارستان 1400 مرحله انتخاب آثار این رویداد آغاز شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، مرحله انتخاب و داوری آثار رویداد «بهارستان ۱۴۰۰» یکشنبه ۲۶ بهمن‌ماه در خانه اتحادیه آغاز شد.

جلسه داوری بخش «هنرهای محیطی- آذین‌بندی خلاق و نوگرا» در روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۲۶ و ۲۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود. همچنین جلسه داوری بخش «دیوارنگاری» در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه در خانه اتحادیه انجام خواهد شد.

برگزاری جلسه داوری بخش «تخم مرغ‌های نوروزی» بهارستان ۱۴۰۰ نیز در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه مورخ سه،‌ چهار و پنج اسفندماه در سالن کنفرانس سازمان زیباسازی برگزار می‌شود.

ششمین سالانه هنرهای شهری تهران «بهارستان ۱۴۰۰» با هدف ایجاد فضای تعاملی با آثار خلاقانه شهری و همچنین تقویت تعاملات شهروندان و هنرمندان و بسترسازی بروز آفرینش‌های هنری، هم‌زمان با نوروز باستانی برگزار خواهد شد.

این رویداد برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری شهر و استفاده از آثار هنری در فضای شهری، در سه بخش تخم‌مرغ‌های نوروزی و چیدمان‌های هنری، دیوارنگاری و هنرهای محیطی برگزار می‌شود. این رویداد تلاش دارد توجه به ارزش‌های ملی، روایت‌های تاریخی، الگوهای طبیعت، نماد و نشانه‌های هنر و فرهنگ ایران زمین را در قالب آثار هنری خلاق در فضای شهری ارایه دهد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است