فراخوان «المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» برای آموزش رایگان فیلمسازی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۶

فراخوان «المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» برای آموزش رایگان فیلمسازی

فراخوان دوره‌های آموزش رایگان «المپیاد فیلم سازی نوجوانان ایران» منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، انجمن سینمای جوانان ایران با هدف ایجاد فرصت برای نوجوانان علاقه مند به فیلم سازی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی ویژه «طرح المپیاد نوجوانان» کرده است. این دوره‌های آموزش فیلمسازی به صورت رایگان و ویژه نوجوانان در سه مرحله مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار می‌شود.

دوره مقدماتی المپیاد شامل آموزش مجازی رایگان با حضور استادان مطرح به صورت هفتگی در لایو اینستاگرام المپیاد فیلمسازی نوجوانان برگزار خواهد شد. در این سطح از دوره، هنرجویان بعد از برگزاری ۳۰ جلسه آموزش، برای ورود به مرحله دوم باید در آزمون پایان دوره شرکت کنند. منتخبان این آزمون با حداقل شهریه در دوره تکمیلی حضور خواهند داشت.

دوره تکمیلی المپیاد نیز به صورت دوره‌های تخصصی برای هنرجویان منتخب برگزار می‌شود. هنرجویان حاضر در این دوره باید دارای ایده و طرح اولیه فیلم‌نامه باشند.

در دوره پیشرفته نیز  هنرجویانی که مرحله دوم را با موفقیت به پایان رسانده‌اند، طی آموزش‌های عملی اقدام به تولید فیلم پایان دوره می‌کنند. پس از بررسی آثار تولید شده نوجوانانی که آثارشان مورد تایید قرار گرفته باشد در پنجمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان شرکت خواهند کرد.

علاقه‌مندان به حضور در دوره‌های فیلمسازی «المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های برخط آن از طریق صفحه اینستاگرام المپیاد با شناسه کاربری olymp.film.fe @ و از ۳ اسفند ۹۹ از این کلاس‌ها بهره ببرند. اطلاعات و جزییات مربوط به این دوره در سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی www.iycs.ir در دسترس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است