«۷۷ ساعت» از هفته آخر اسفند روی آنتن می‌رود/ ادامه ضبط از فروردین ۱۴۰۰ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲
سعید ابوطالب به صبا خبر داد:

«۷۷ ساعت» از هفته آخر اسفند روی آنتن می‌رود/ ادامه ضبط از فروردین ۱۴۰۰

کارگردان «۷۷ ساعت» از آغاز پخش قسمت‌های ضبط شده این مسابقه تلویزیونی در هفته آخر اسفند و ادامه ضبط آن در فروردین 1400 خبر داد.

سعید ابوطالب کارگردان مسابقه تلویزیونی «۷۷ ساعت» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره آخرین وضعیت تولید این مسابقه که قرار بود تصویربرداری آن پس از مدتی توقف به دلیل کرونا مجددا از اوایل دی ماه آغاز شود، توضیح داد: لوکیشن مسابقه «۷۷ ساعت» در استان مازندران بود و زمانی که با شیوع ویروس کرونا مواجه شدیم به دلیل تعداد زیاد شرکت کنندگان و تیم بزرگی که این مجموعه داشت، تصویربرداری را متوقف کردیم تا شرایط کرونا در استان بهتر شود.

وی ادامه داد: بنا داشتیم اوایل دی ماه مجددا تصویربرداری را آغاز کنیم اما به دلیل اینکه استان مازندران دوباره در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت، دوباره کار را متوقف کردیم.

کارگردان «۷۷ ساعت» تاکید کرد: کارهای پیش تولید برای آغاز مجدد تصویربرداری انجام شده و تصور ما این است که از اوایل فروردین سال ۱۴۰۰ بتوانیم مجددا مسابقه را جلوی دوربین ببریم.

ابوطالب افزود: نکته قابل توجه این است که نیمی از این مسابقه یعنی حدود ۳۵ قسمت ضبط شده است و این روزها مراحل فنی از جمله صداگذاری، تدوین و… را طی می‌کند تا برای پخش آماده شود.

به گفته وی، مسابقه ۷۰ قسمتی «۷۷ ساعت» از هفته آخر اسفند ۹۹ روی آنتن می رود و این مسابقه به کنداکتور نوروز ۱۴۰۰ می رسد.

کارگردان «۷۷ ساعت» در پایان عنوان کرد: برخی از قسمت ها برای بازبینی تحویل شبکه پخش کننده داده شده است. البته لازم است بگویم روز و ساعت پخش این مسابقه هنوز مشخص نشده است اما اگر بتوانیم ضبط مجدد را از فروردین ماه آغاز کنیم احتمالا این مسابقه تا پایان تابستان روی آنتن خواهد بود.

«۷۷ ساعت» یک ریالیتی شوی علمی و فنی است و همچنین بخش عمده این مسابقه میدانی است که افراد به مدت ۷۷ ساعت با یگدیگر رقابت می‌کنند و داوری آن در استودیو انجام می شود.

کاوه خداشناس و شهرزاد کمال زاده مجری بازیگران «۷۷ ساعت» هستند و مجید افشاری، ارسلان قاسمی، سپند امیرسلیمانی، شیدا یوسفی، سولماز حصاری، نگین معتضدی و آرام جعفری چهره‌هایی هستند که سرگروهی تیم‌های مختلف شرکت کنندگان را برعهده دارند.

لیلا اوتادی و رامتین خداپناهی نیز در کنار ۲ کارشناس دانشگاهی دکتر عجمی و دکتر اسماعیلی، این مسابقه را داوری می‌کنند.

سعید ابوطالب تاکنون رئالیتی شوهای مختلفی با نام‌های «رالی ایرانی»، «هفت شهر عشق» و «هفت روز و هفت ساعت» ساخته است و هم اکنون «شام ایرانی» و مسابقه «شب های مافیا» را برای پخش از شبکه نمایش خانگی تولید می کند.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است