فینال «عصر جدید» عید مبعث پخش می‌شوند/ اعلام برندگان در شب سال تحویل | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱

فینال «عصر جدید» عید مبعث پخش می‌شوند/ اعلام برندگان در شب سال تحویل

فینال این فصل از مسابقه «عصر جدید» عید مبعث روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و نتایج آن در نیز یک روز مانده به سال تحویل مشخص می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مسابقه، امشب ۲۵ بهمن ماه با پخش آخرین برنامه اعلام نتایج از مرحله نیمه‌نهایی مسابقه «عصرجدید»، تکلیف ۲ فینالیست دیگر از این برنامه مشخص خواهد شد و این پنج فینالیست آماده‌ می‌شوند تا قهرمان شوند.

گروه ستاره هشتم، گروه جوانمردان ایران‌زمین و گروه فرشتگان نینجا تا اینجا به رقابت نهایی مسابقه تلویزیونی «عصرجدید» رسیده‌اند و امشب از برنامه چهارم، بین عرفان طهماسبی و بهاره سرگلزایی و از برنامه پنجم، بین علی فریادی و گروه مجاز، رای مردم تعیین خواهد کرد که کدام دو اجرا، ترکیب ۵ فینالیست را کامل می‌کنند.

برنامه اعلام نتایج قرار است میزبان پارسا خائف و امیرحسین اسکندری‌نیا دو خواننده ای که در صحنه «عصرجدید» حضور داشتند، باشد.

فینال این فصل از مسابقه عید مبعث روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و بعد از آن، این مردم هستند که با رای به اجرای محبوب خود از میان پنج فینالیست، قهرمان فصل دوم «عصرجدید» را مشخص می‌کنند.

پخش «عصرجدید» تا پایان سال با ویژه برنامه های مختلفی از جمله مستند فینالیست ها ‌و باشگاه مهارت در روزهای شنبه و یکشنبه ادامه دارد.

نتایج فینال، معرفی قهرمان و تکلیف مقام‌های دوم تا پنجم نیز یک روز مانده به سال تحویل و در یک ویژه‌برنامه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است