نمایشگاه گروهی نقاشی «سمفونی رنگها» افتتاح شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۳

نمایشگاه گروهی نقاشی «سمفونی رنگها» افتتاح شد

نمایشگاهی از آثار 36 هنرمند نقاش جوان این روزها در گالری خانه عکاسان جوان برپاست.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان جوان، نمایشگاه «سمفونی رنگها» که با حضور ۳۶ هنرمند نقاش جوان شکل گرفته در روز جمعه ۲۴ بهمن با حضور هنرمندان و استادان هنر افتتاح شد.

أین نمایشگاه مجموعه ای است از آثاری متنوع در سبک های مختلف از رئال تا مدرن که توسط فریال تقدس نقاش جوان، گردآوری شده است.

در این نمایشگاه آثاری از فریال تقدس، ارغوان منوچهرى، الهام آل محمد، انوشه مشیری، آزاده حکیمى، آیدا اژدری، آیه مذهبی، ترمه جباری، خورشید کوشا، رعنا فراهانی، زهره حاجی حسن، سارا هنرمند، ساره کامیاب میرحسینی، سحر صدری، شایسته سجادی، شیدا کاظمی، شیوا بهار، صیدا نیری، فائزه میراحمدپور، فرنوش فرزام، فریال تقدس، فریما تقدس، کیانا حاجی زاده، گلناز پوری، لنا مشایخی، لیلى زارعى، لیلا سیاری، مائده پارسی، محمدرضا تقدس، محمدعلی تقدس، مرجان محمدی، مریم امینی، مونا مهرورزپور، نازنین نفر، نگار آزادمنجیری، نیروانا علینژاد، یاسمن گودرزى و یاسمین نجفی روی دیوار رفته است.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: هر رنگ با خود آوایی به همراه دارد و هر نقش، نوایی دلنشین را به تصویر میکشد. سوار بر بال خیال می شویم و در کوچه پس کوچه های رنگ در رنگ و نقش در نقش قدم می نهیم، دیدگانمان را به مهمانی رنگ ها می بریم و گوش هایمان را به موسیقی جانفزای رنگ ها ونقش ها دعوت می کنیم در این روزهای نه چندان دلچسب و در قلب زمستان دل سپردن به آوای بهاری و روحنواز رنگ ها و نقش ها که در نمایشگاه «سمفونی رنگها» جلوه گر می شود می تواند امیدبخش روزهای روشن و خوش آهنگ پیش رو باشد.

این نمایشگاه تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه به کار خود ادامه می دهد و علاقمندان به هنر نقاشی می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ جهت بازدید از آثار هنرمندان به آدرس خیابان ولیعصر، خیابان یوسف آباد، خیابان چهارم، پلاک ،۳ طبقه دوم، واحد ۳  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است