داوری عروسک‌های جشنواره اسباب‌بازی به پایان رسید/ انتخاب چهار عروسک برتر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۶

داوری عروسک‌های جشنواره اسباب‌بازی به پایان رسید/ انتخاب چهار عروسک برتر

داوری و انتخاب بهترین عروسک‌های ایرانی در بخش جداگانه‌ای از ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی صورت گرفت.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دبیرخانه ششمین جشنواره ملی ‌اسباب‌بازی، امسال با هدف معرفی و حمایت ویژه از طراحان و تولیدکنندگان عروسک‌های ایرانی، بخش جداگانه‌ای را به داوری عروسک‌ها اختصاص داد و اکنون این داوری به پایان رسیده است تا چهار اثر برتر در آیین گشایش جشنواره معرفی شود.

داوران بخش «عروسک» جشنواره شامل نیلوفر جلیلوند، فرزانه بابایی و آیدین مهدی‌زاده با بررسی ۲۱۷ اثر ثبت‌نام شده در سایت اینترنتی جشنواره، نخست ۵۳ عروسک را انتخاب و پس از آن ۱۹ اثر را به‌عنوان نامزدهای دریافت جایزه و در نهایت چهار اثر را به‌ عنوان برگزیده معرفی کردند.

در این میان عروسک‌های ایرانی در ششمین جشنواره ملی ‌اسباب‌بازی امسال در ۲ بخش بومی محلی و تجاری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و قرار است برگزیدگان آن روز ۲۸ بهمن‌ماه هم‌زمان با گشایش ششمین جشنواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معرفی و از طراحان و سازندگان آن‌ها قدردانی شود.

ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در بستر سایت irantoysfestival .ir از روز ۲۸ بهمن‌ماه تا ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ و به‌ همت اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های‌ رایانه‌ای کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است