بازخوانی زندگی عجیب تولستوی در «کتاب شب» رادیو تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۵

بازخوانی زندگی عجیب تولستوی در «کتاب شب» رادیو تهران

داستان پُر فراز و نشیبِ زندگی عجیب تولستوی در «کتاب شب» رادیو تهران با صدای بهروز رضوی روی آنتن می رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه «کتاب شب»، بازخوانی رمان‌ها و کتاب‌های مشهور ایران و جهان را با صدای بهروز رضوی به عهده دارد و زندگینامه داستانی مفاخر و مشاهیر را نیز به مناسبت، بازخوانی می‌کند. این هفته از امشب شنبه ۲۵ بهمن ماه، داستان پُر فراز و نشیبِ زندگی عجیب تولستوی از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

تولستوی نویسنده نامدار روس، زندگی پُر فراز و نشیب و عجیبی داشت. او خالق رمان «جنگ و صلح» یکی از بزرگترین رمان های ادبیات جهان بود( با سه هزار صفحه) که برای خلق آن چندین سال سختی و رنج کشید.

مشهور است که همسرش، دست نویس این رمان را هفت بار پاکنویس کرد و این در حالی بود که ۱۳ بچه هم برای نویسنده به دنیا آورده بود. با این حال روابط این زن و شوهر آنقدر عجیب و باور نکردنی بود که تا به حال درباره آن چندین کتاب مستقل نوشته اند.

ماجراهای شنیدنی این زندگی را شنوندگان رادیو تهران می توانند به مدت ۶ شب، از شنبه ۲۵ تا پنجشنبه ۳۰ بهمن از برنامه کتاب شب با روایت استاد بهروز رضوی بشنوند.

سردبیر و نویسنده این برنامه، محمدباقر رضایی، تهیه کننده رضا قربانی و صدابردار آن محسن فراهانی است.

«کتاب شب» را گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تولید می کند. مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است