فیلم‌هایی با مضمون حیوانات و حیات وحش در شبکه نمایش | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۶

فیلم‌هایی با مضمون حیوانات و حیات وحش در شبکه نمایش

شبکه نمایش در بخش ژانر منتخب هفتگی خود به فیلم هایی با مضمون حیوانات و حیات وحش می پردازد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، شبکه نمایش در بخش ژانر منتخب هفتگی خود به فیلم هایی با مضمون حیوانات و حیات وحش می پردازد و در بخش صحنه گران فیلم هایی با بازی نیکلاس کیج را روی آنتن می برد.

ایرانی

فیلم و تله فیلم های ایرانی از شنبه ۲۵بهمن ماه تا ۱اسفندماه به ترتیب فیلم های عموی خسیس من، شکوه عشق، چراغ روشن چراغ خاموش، چند روز بیشتر، کیمیا، نام و نام خانوادگی و بادام های تلخ  هستند که ساعت ۱۳ از این شبکه پخش خواهند شد.

ژانر منتخب

گاهی داستان یک فیلم حول محور یک یا چند حیوان می‌چرخد که جذابیت‌های خاص خودش را دارد. اگر به دیدن این نوع از فیلم ها علاقه مند هستید از شنبه ۲۵ بهمن ماه تا ۱اسفند ماه بیننده فیلم های نهنگ آزاد، توگو، شیر سفید، بزرگ تر از زندگی، امی و غازهای وحشی، دوما و اسب رویایی باشید.

مرور آثار

شبکه نمایش این هفته از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ به ترتیب به مرور آثار نیکلاس کیج می پردازد این فیلم ها عبارتنداز:

بزرگ کردن آریزونا، بانکوک خطرناک، هواپیمای محکومین، هواشناس، کوه سرخ غرب، تراست ایموس و  اندرو.

جذاب

فیلم های جذاب ساعت۲۳ این شبکه  به ترتیب نجات آقای وو، نقشه فرار، طبقه هفتم، دسته گل آخر، جزیره شاتر، بیگانه تنها و ربوده شده۳ هستند که از شنبه تا جمعه نیز از این شبکه پخش می شود.

کلاسیک

علاقمندان فیلم های کلاسیک می توانند فیلم های کلاسیک دکتر دولیتل، نفس دوباره، رویاها، سرداب و پاندول، قاتلین پیرزن، گذرگاه تاریک و جویندگان را از شنبه تا جمعه مشاهده کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است