شنونده برنامه «کاروان آزادی» از رادیو جوان باشید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۱

شنونده برنامه «کاروان آزادی» از رادیو جوان باشید

شبکه رادیویی جوان با ویژه‌برنامه «میدان آزادی» در روز 22 بهمن ماه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، کاروان شادی «میدان آزادی» که با رویکرد امیدبخشی در شبکه رادیویی جوان طراحی شده‌ است، در روز ۲۲ بهمن از میدان انقلاب به سوی میدان آزادی حرکت می‌کند.

این کاروان در دهه فجر هر روز از یکی از میدان‌ها یا خیابان‌های اصلی شهر تهران که نقشی در تاریخ انقلاب ایران دارند، حرکت خود را آغاز کرده و در مدت یک ساعت با مردم همراه بوده است.

این برنامه در روز ۲۲ بهمن ماه به صورت ویژه از ساعت ۹ صبح حرکت خود را از میدان انقلاب شروع کرده و در مدت ۱۸۰ دقیقه یعنی ساعت ۱۲ ظهر به میدان آزادی می‌رسد و همزمان از آنتن رادیوجوان پخش می‌شود.

گفتگوی زنده با خانواده‌هایی که در خودروهای‌شان در راهپیمانی شرکت کرده‌اند، ارتباط با شهرهای مختلف ایران و توصیف حال و هوای مردم در میدان آزادی هر شهرستان، پخش مستندهای خبری با موضوع گام دوم انقلاب در محورهای مکتب شهید سلیمانی، سبک زندگی اسلامی-ایرانی و پیشرفت‌های علمی جوانان ایران و اقتدار نظام اسلامی، پخش موسیقی و سرودهای حماسی، انعکاس پیام‌های مردمی و… بخش های متنوع برنامه زنده «میدان آزادی» است.

بخش‌هایی از این برنامه علاوه بر استودیوی سیّار که در خیابان آزادی تهران در حال حرکت است، از استودیوی رادیو جوان نیز روانه آنتن می‌شود.

گفتگوهای تحلیلی با کارشناسان مسایل سیاسی و بین‌الملل از جمله بخش‌های این ویژه‌برنامه است که از استودیوی رادیو جوان تقدیم شنوندگان می‌شود.

برنامه «میدان آزادی» کاری از گروه تفریحات رادیو جوان به تهیه‌کنندگی مجتبی امیری و عباس پیری است که ۲۲ بهمن ۹۹ ساعت ۹ صبح تا ۱۲ از شبکه رادیویی جوان روی موج FM ردیف ۸۸ مگاهرتز به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است