طرح مشکلات کلان کشور در «انقلاب ناتمام»/ شعار ندادیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۳
تهیه‌کننده برنامه در گفتگو با صبا:

طرح مشکلات کلان کشور در «انقلاب ناتمام»/ شعار ندادیم

تهیه‌کننده برنامه رادیویی «انقلاب ناتمام» درباره ویژگی‌های این برنامه رادیویی که به مناسبت دهه فجر روی آنتن رفته است، سخن گفت.

حسین سلطانی تهیه کننده برنامه رادیویی «انقلاب ناتمام» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره این ویژه‌برنامه رادیویی که به مناسبت دهه فجر روی آنتن رادیو گفتگو رفته است، مطرح کرد: «انقلاب ناتمام» بهترین اسمی بود که می‌شد برای این برنامه انتخاب کرد چراکه نشان می‌دهد بحث صدور انقلاب به سایر کشورها و بازتوزیع آن همچنان ادامه دارد و تمام نشده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه از ۱۳ بهمن روی آنتن رفته است درباره موضوع آن توضیح داد: ما در این برنامه ۸ تا ۱۰ مشکل کلان کشور را با حضور افراد نخبه که همگی از استادان دانشگاه امام صادق و امام حسین هستند، کالبدشکافی و بررسی می‌کنیم تا متوجه شویم چرا پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی هنوز برخی مشکلات حل نشده باقی مانده‌اند.

تهیه‌کننده «انقلاب ناتمام» ادامه داد: البته لازم است بگویم ما روی موضوعاتی که برای هر قسمت از برنامه در نظر گرفته شده است، ریز نشدیم بلکه به صورت کلان به طرح مباحث و کالبدشکافی آن‌ها پرداختیم چراکه رادیو گفتگو برنامه تخصصی زیاد دارد و این موضوعات را به صورت ریزتر مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گفته سلطانی، این برنامه تلاش کرده است شعار ندهد و حقایق و مشکلات را آنگونه که هست، نشان و راه حل‌هایی را برای برطرف شدن مشکلات ارایه بدهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه این برنامه رادیویی به صورت تولیدی روانه آنتن می‌شود درباره اهمیت بررسی اهداف انقلاب در طول سال مطرح کرد: سیاست رادیو گفتگو این است که دستاوردهای انقلاب را نه تنها در دهه فجر بلکه در طول سال نیز در برنامه‌های خود بررسی می‌کند. من معتقدم همیشه بحث انقلاب اسلامی مهم بوده است و تنها نباید در دهه فجر درباره آن صحبت کرد. امیدوارم دیگر شبکه‌های رادیویی نیز بیشتر به موضوع انقلاب در برنامه‌های خود بپردازند.

«انقلاب ناتمام» به تهیه‌کنندگی حسین سلطانی، کارشناس مجری حسین خان‌زاده و مشاور برنامه پیمان خزلی تا ۲۲ بهمن ماه هر روز ساعت ۱۶ تا ۱۷ روی آنتن رادیو گفتگو می‌رود.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است