آمار نمایش‌های آنلاین جشنواره فیلم کوتاه/ عواید بلیت‌فروشی به صاحبان آثار رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۸

آمار نمایش‌های آنلاین جشنواره فیلم کوتاه/ عواید بلیت‌فروشی به صاحبان آثار رسید

13 هزار مخاطب با خرید بلیت و تماشای آنلاین در سه پلت‌فرم‌ به تماشای آثار بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نشستند.
به‌ گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، طی پنج روز برگزاری جشنواره سی‌ و‌ هفتم فیلم کوتاه تهران، در خانه مجازی جشنواره پلت‌فرم هاشور، جمعا ۱۵ هزار و ۹۹۴ نفر به تماشای فیلم‌های کوتاه بخش بین‌الملل و ۳۸ هزار و ۸۵۹ نفر به تماشای فیلم‌های کوتاه بخش ملی نشستند.

همچنین در روز ششم و با تمدید اکران آنلاین به‌دلیل استقبال مخاطبان، در مجموع هشت هزار و ۳۸۲ نفر از علاقه‌مندان فیلم‌های هر ۲ بخش بین‌الملل و ملی را در خانه جشنواره تماشا کردند و به این ترتیب جمعا ۶۳ هزار و ۲۵۳ بازدید آنلاین در خانه جشنواره ثبت شد.

در ایام برگزاری جشنواره سی‌ و‌ هفتم، در مجموع ۱۲ هزار و ۹۶۹ نفر از علاقه‌مندان اقدام به خرید بلیت تکی و تماشای آنلاین فیلم‌های کوتاه کردند که این تعداد شامل ۶ هزار و ۵۳۹ نفر در پلت‌فرم وُدیو، ۲ هزار و ۸۶۳ نفر در پلت‌فرم تیوال و سه هزار و ۵۶۷ نفر در پلت‌فرم هاشور است.

همچنین مخاطبان در مجموع ۶۹ بسته فیلم‌های کوتاه را شامل ۴۰ بسته از پلت‌فرم وُدیو، ۹ بسته از پلت‌فرم تیوال و ۲۰ بسته از پلت‌فرم هاشور، خریداری کرده و تماشا کردند.

پنج فیلم پربازدید خانه مجازی جشنواره، پلت‌فرم هاشور به‌شرح زیر است:

«شاهد» به‌ کارگردانی علی عسگری، ۱۱۵۳ بازدید

«وضعیت اورژانسی» به‌ کارگردانی مریم اسمی‌خانی، ۱۱۰۸ بازدید

«نوستالژیا» به‌ کارگردانی دنبا کرم‌زاده، ۱۰۹۵ بازدید

«ترس خود را جابه‌جا می‌کند» به‌ کارگردانی ایمان صالحی، ۱۰۴۶ بازدید

«پانیک» به‌ کارگردانی مرتضی فرهادنیا، ۹۹۷ بازدید

جمع کل درآمد حاصل از فروش بلیت در هر سه پلت‌فرم جشنواره سی‌ و‌ هفتم، مجموعا ۴۰ میلیون و ششصد و هشتاد و پنج هزارتومان بوده است و عواید حاصل از فروش بلیت بر اساس تعداد بلیت‌های خریداری شده برای هر اثر به صاحب آن فیلم تعلق می‌گیرد.

جزییات بیشتر این گزارش در بخش شفاف‌سازی وب‌سایت انجمن سینمای جوانان ایران در دسترس است.

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سید صادق موسوی یکم تا ششم بهمن‌ماه به صورت حضوری در پردیس سینمایی ایران مال و به‌ صورت آنلاین در سامانه‌های برخط نمایش فیلم و اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است