آغاز پخش مجموعه «آشپزباشی» از ۲۴ بهمن در شبکه آی‌فیلم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۱

آغاز پخش مجموعه «آشپزباشی» از ۲۴ بهمن در شبکه آی‌فیلم

سریال «آشپزباشی» به کارگردانی محمدرضا هنرمند با هنرنمایی پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا از 24 بهمن ماه به شیکه آی‌فیلم می‌آید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، در حالی که این روزها، سریال هایی مثل «در چشم باد»، «وضعیت سفید»، «مرد هزار چهره» و «آسمان من» روی آنتن شبکه آی فیلم هستند و به زودی «مرد هزار چهره» جای خود را به «مرد دوهزار چهره» می دهد، جایگزین سریال «پروانه» نیز مشخص شده است و از جمعه ۲۴ بهمن، سریال «آشپزباشی» به کارگردانی محمدرضا هنرمند با هنرنمایی پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا پیش روی بینندگان این شبکه قرار می گیرد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: اکبر عالی مقام و مینو خیرخواه صاحب چهار فرزند و البته رستورانی شیک و پرمشتری اند. آنها کارشان را از یک زیرپله شروع کرده اند و به مرور به موفقیت های زیادی دست یافته اند. با وجود این سوتفاهمی باعث دلخوری این زوج از یکدیگر می شود و این، آغاز جنگی تمام عیار و خانوادگی میان آنهاست.

در سریال «آشپزباشی»، پرویز پرستویی در نقش اکبر و فاطمه معتمدآریا در نقش مینو، شخصیت های اصلی سریال هستند و مهراوه و ملیکا شریفی نیا، محمدرضا غفاری و علی طباطبایی در نقش بچه های آن ها ظاهر شده اند.

فرهاد اصلانی، افسانه چهره آزاد، سیدمهرداد ضیایی، شبنم مقدمی، کاظم بلوچی، آشا محرابی، هوشنگ حریرچیان، بهروز مسروری، منوچهر آذری، فریدون محرابی، روح الله کمانی و نعمت جهان فر نیز از دیگر بازیگرانی هستند که به نقش آفرینی در «آشپزباشی» پرداخته اند.

فیلمنامه سریال را نویسندگانی چون اصغر عبداللهی، امیرحسین جهدوست و امیرحسین ترابی به نگارش درآورده اند و جواد نوروزبیگی تهیه کننده آن بوده است.

«آشپزباشی» در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده و محصول سال ۸۸-۱۳۸۷ است.

مخاطبان آی‌فیلم می توانند از ۲۴ بهمن ماه، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ به تماشای این سریال بنشینند یا تکرار آن را در ساعت های ۰۴:۰۰ بامداد و ۱۲:۰۰ روز بعد مشاهده کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است