«محسن ژاپنی» روی آنتن شبکه مستند می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۸

«محسن ژاپنی» روی آنتن شبکه مستند می‌رود

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، مستند «محسن ژاپنی» را که در جشنواره «سینماحقیقت» جایزه گرفت، رونمایی می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، پانزدهمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «محسن ژاپنی» اثر وحید فرجی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مستند «محسن ژاپنی» روایتی متفاوت از یک رزمنده افغانستانی به نام محسن میرزایی است که به دلیل چهره متفاوتش اتفاقی عجیب برای او رخ می‌دهد و رسانه‌های تصویری عراقی با تهیه گزارش‌هایی می‌گویند: «نیرویی از ایران را اسیر کرده‌ایم که ژاپنی است!»

فیلم مستند ۷۲ دقیقه‌ای «محسن ژاپنی» که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج تولید شده است، پیش از این در چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور داشت و توانست در بخش شهید آوینی جایزه دریافت کند.

این مستند در اولین اکران تلویزیونی خود به برنامه «به اضافه مستند» آمده است و در شبکه مستند رونمایی می‌شود.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور محسن اسلام‌زاده مستندساز و محمد سرور رجایی نویسنده و شاعر افغانستانی برگزار شده است و درباره رزمندگان افغانی جنگ تحمیلی و فداکاری‌های آنان صحبت می‌شود.

این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۹ و جمعه ۲۴ بهمن ساعت ۱۴ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی درباره موضوع مستند می‌پردازد.

این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است