تجلیل از پیشکسوتان تئاتر در اختتامیه جشنواره فجر/ مراسم را آنلاین ببینید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۲

تجلیل از پیشکسوتان تئاتر در اختتامیه جشنواره فجر/ مراسم را آنلاین ببینید

اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با حضور خانواده شهید فخری زاده در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش صبا، مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه با اجرای نیما کرمی در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد. در این مراسم با حضور خانواده شهید محسن فخری زاده از مقام این شهید توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل خواهد شد.

همچنین در این مراسم بزرگداشت بهرام ابراهیمی، همایون علی‌آبادی، اختر تاجیک و جمشید داورپناه از هنرمندان پیشکسوت تئاتر برگزار می‌شود.

اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از تلویزیون تئاتر ایران و پلتفرم روبیکا به صورت زنده پخش خواهد شد. دراین مراسم همچنین آیتم‌های تصویری از پیش طراحی شده توسط ستاد برگزاری جشنواره بخش‌های اصلی اختتامیه را تشکیل خواهد داد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همچنین در نظر گرفتن سلامت هنرمندان، میهمانان و اصحاب رسانه این مراسم با محدودیت تعداد‌ حاضران همراه خواهد بود. مهمانان مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر به نامزدها، هنرمندان برگزیده و مدیران محدود خواهد بود.

علاقه مندان می توانند در صفحه مجازی جشنواره به نشانی www.instagram.com/39thfadjrtheaterfestival به صورت زنده مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را دنبال کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است